La Marmotte ZONDAG 2 juli 2017
Op zich kan je wel met mij meerijden (ook Groningen) maar wij gaan pas donderdag heen en ma terug. Dus ik denk dat je daar niks aan hebt.
Ik sta gewoon op de camping.
Ik sta gewoon op de camping.
Als er nog iemand van zin was om al wat te gaan klimmen in aanloop van de marmotte, nu zondag is er de Philippe Gilbert classic in Aywaille. Ik heb nog 1 gratis startcode over! Je hoeft enkel 5€ borg voor je nummerbordje te betalen.
De 1ste die me een Pb stuurt krijgt ze!
De 1ste die me een Pb stuurt krijgt ze!
-
- Forum-lid
Is er iemand die ervaring heeft met het huren van een racefiets in de omgeving van Oz/Bourg? Wij gaan met een groep van 6 personen een week die kant op (en fietsen uiteraard ook de Marmotte). Omdat het vervoer qua auto's net vervelend is (3 personen + 3 fietsen + bagage per auto als je met twee auto's gaat) is het huren van een fiets misschien het overwegen waard. Tips zijn welkom!
Dat kan bij de lokale FM maar zou dan wel reserveren!
-
- Forum-lid
Of je huurt een fietsendrager waar 3 fietsen op kunnen. Lekker op je eigen fiets heeft toch de voorkeur denk ik !?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Voor Spinder en Thule zijn uitbreidingen beschikbaar voor 3e fiets.
Ik was afgelopen september in Bourg met twee vrienden. We hadden bij Cycles et Sports 3 S-Works Tarmac gehuurd, die hadden we van te voren gereserveerd. Zes dagen lekker mee gereden, zonder problemen.JanWielrenner schreef:Is er iemand die ervaring heeft met het huren van een racefiets in de omgeving van Oz/Bourg? Wij gaan met een groep van 6 personen een week die kant op (en fietsen uiteraard ook de Marmotte). Omdat het vervoer qua auto's net vervelend is (3 personen + 3 fietsen + bagage per auto als je met twee auto's gaat) is het huren van een fiets misschien het overwegen waard. Tips zijn welkom!
-
- Forum-lid
Weten jullie of je al met schijfremmen de marmotte mag rijden.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Een clubgenoot van me is onlangs flink gevallen en moet daardoor de Marmotte missen. Hij biedt zijn startbewijs te koop aan.
Het betreft een startbewijs voor de Grand Trophee, dus je kunt ook de Vaujany, Prix des Rousses en de Grimpee op de dag na de Marmotte rijden (maar dat hoeft niet natuurlijk) .Startnummers 721 (Vaujany en Prix des Rousses) en 3381 (Marmotte en Grimpee), bij de Marmotte starten in het tweede vak (om half 8). Er is tevens eigen ravitaillering onderweg.
Reis erheen en overnachtingen moet je nog wel zelf regelen.
Hij vraagt € 150 voor het startbewijs. Als je geinteresseerd bent, stuur me een pb met je e-mail adres, dan breng ik jullie in contact.
groet, Marc
Het betreft een startbewijs voor de Grand Trophee, dus je kunt ook de Vaujany, Prix des Rousses en de Grimpee op de dag na de Marmotte rijden (maar dat hoeft niet natuurlijk) .Startnummers 721 (Vaujany en Prix des Rousses) en 3381 (Marmotte en Grimpee), bij de Marmotte starten in het tweede vak (om half 8). Er is tevens eigen ravitaillering onderweg.
Reis erheen en overnachtingen moet je nog wel zelf regelen.
Hij vraagt € 150 voor het startbewijs. Als je geinteresseerd bent, stuur me een pb met je e-mail adres, dan breng ik jullie in contact.
groet, Marc
Cannondale SuperSix EVO, Sram Red
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT
Ik zag afgelopen weekend dat ik startnummer 118 heb. Ik lach me dood als dit in het bevoorrechte startvak is, Maar op de officiële website kan ik er niks van vinden. Er wordt slechts gesproken over nrs 1-2000 die om 7 uur starten. Niet dat ik iets te zoeken heb in zo'n bevoorrecht startvak, maar als de gelegenheid zich toch voordoet lijkt het me wel leuk om dat eens mee te maken.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP