havana schreef:Ik zie ook nadelen.
1. Batterijen vervangen en opladen
2. Extreem lelijke AD
3. Geen synchro-shiften of semi-synchroshiften
4. Overpriced
5. AD is beduidend trager dan Di2
Ik heb mijn D-Fly inmiddels onder m'n bracket gemonteerd.... Netjes uit het zicht en het signaal is super.
1. Is jou Di2 batterij
niet meer op te laden dan ? Misschien bedoel je verwijderen om op te kunnen laden.
2. Is een mening - geen feit.
3. Eens , maar ik dacht dat jij niet zo was van het synchro shiften ?
4. Dan is elke mechanische topgroep ook overpriced ( Sram Red - Super Record - Dura Ace )
5. Is dit jou ervaring, of van horen zeggen - want ik heb n.l. de ervaring met beide en moet zeggen dat het 100% meevalt. Procentueel gezien zal het misschien 5-10% zijn, maar in seconden dus verwaarloosbaar. Maar wellicht dat jij het verschil van ca 0,1-0,2 seconden per schakelactie gaat merken
.
Maar goed dat je D-Fly uit het zicht is opgeborgen, koop je iets maar mag het niet gezien worden - en erg gevoelig voor vuil en regen op die plek