Wielerseizoen 2017
-
- Forum-lid
Mwoh was een zware etappe en Küng is geen pannenkoek.
Maak joe woar
-
- Forum-lid
Dit is nu een voorbeeld waarom het zogenaamde nieuwe wielrennen niet bestaat en het geeft juist een extra toegevoegde waarde om zo'n saaie vertoning te volgen. Leuk om er proberen te achterhalen hoe het gegaan is. Dat de boel geregeld was lijkt wel duidelijk. Die Küng was helemaal niet verbaasd want die wist wel dat hij mocht winnen. Het had er meer schijn van dat Grivko wel erg moest inhouden om de overeenkomst na te komen. Schuld openstaan? Gewoon betalen zal het motto zijn geweest of andersom een wederdienst als in een andere wedstrijd Astana grotere commerciële belangen heeft. Het is natuurlijk wel duidelijk dat BMC die hier vooral heeft.Keezx schreef:Even terug naar het wielerseizoen 2017:
De finish van de 2e etappe van de ronde van Romandie vanmiddag zag er wel heel ongeloofwaardig uit.
Stefan Kung die heel langzaam "sprintte" met Andrej Grivko in het wiel en zo leek het, tot zijn eigen verbazing als eerste over de streep ging.
Had Astana nog een schuld bij BMC openstaan?
-
- Forum-lid
En Groenewegen wint in Engeland.
Jammer genoeg valt Kruijswijk in dezelfde etappe.
Jammer genoeg valt Kruijswijk in dezelfde etappe.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
afscheid van Tom Boonen aan het zilvermeer in MOl: hij wint toch nog het criterium ter zijner ere zeker! Wie had dat gedacht. TB dan toch te vroeg gestopt?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
-
- Forum-lid
Mooi dat het nu afgelopen is. Die godenverering van Boonen was ik wel zat van de afgelopen maanden.
Maak joe woar
-
- Forum-lid
Eens Meer storend is het gedweep van de Nederlandse sportpers met bijv. Marco van Basten.
- daniel1975
- Forum-lid HC
LOL, die is zijn status al lang kwijt. Heeft ie zelf verspeeld.
Less is bore
-
- Forum-lid
Ik doel op de steeds weer terugkerende gekweil om die doelpunten in het EK van 88.
dude, echt... Een van de grootste voetballers die ons land heeft gekend op het enige toernooi dat we ooit wonnen. Neem nog een glaasje azijn.Quarantanove schreef:Ik doel op de steeds weer terugkerende gekweil om die doelpunten in het EK van 88.
Ah, Youtube doet het weer
Ik zat vroeg de Ronde van Californië te kijken. Kletst die even hard onderuit. Zo groggy als wat. Eigenlijk had die neutrale motor hem nooit zo direct op mogen laten stappen.
Hij was lopend al een gevaar voor zichzelf en het peloton.
De schade is niet gering blijkt uit een eerste medische check-up. Skujins houdt een hersenschudding, een gebroken sleutelbeen en heel wat schaafwonden over aan zijn val, meldde zijn team in een eerste bericht, maar de medische check-up is nog niet afgerond.
Ik zat vroeg de Ronde van Californië te kijken. Kletst die even hard onderuit. Zo groggy als wat. Eigenlijk had die neutrale motor hem nooit zo direct op mogen laten stappen.
Hij was lopend al een gevaar voor zichzelf en het peloton.
De schade is niet gering blijkt uit een eerste medische check-up. Skujins houdt een hersenschudding, een gebroken sleutelbeen en heel wat schaafwonden over aan zijn val, meldde zijn team in een eerste bericht, maar de medische check-up is nog niet afgerond.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock