Kettingblad voor 52 of 50
- robbebopper
- Forum-lid HC
En, heb je wat aan de bovenstaande adviezen gehad?
Nou dat Sweety net zo als bij het Duitse forum denkt te kunnen beslissen dat er een onderwerp gesloten gaat worden.
Ik denk dat anderen die zouden twijfelen of ze een 50 of 52 voor willen hebben, hier misschien wel door willen gaan.
Ik denk dat anderen die zouden twijfelen of ze een 50 of 52 voor willen hebben, hier misschien wel door willen gaan.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
En wie zegt dat de nieuwe fiets de oplossing voor het probleem van de "knakkende" knie is?
Ik heb een muggebeet en vraag me af of ik nu beter Look dan wel Shimano pedalen op mijn fiets monteer.
Ik heb een muggebeet en vraag me af of ik nu beter Look dan wel Shimano pedalen op mijn fiets monteer.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
De nieuwe fiets kwam er omdat de Bianchi een paar maten te groot was...
Met dezelfde "bikefitter"zal er natuurlijk niks opgelost worden....
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
- Sweety2008
- Forum-lid
Het is een andere bikefitter de vorige was van de Giant Store in Venlo.
Deze racefiets komt van Fast Cycles in Blerick en daar is een andere bikefitter. Maar ja de meesten zullen het toch weer niet goed lezen en hun stomme commentaar leveren. Ben niks anders gewend hier.
Deze racefiets komt van Fast Cycles in Blerick en daar is een andere bikefitter. Maar ja de meesten zullen het toch weer niet goed lezen en hun stomme commentaar leveren. Ben niks anders gewend hier.
Ghost Nivolet 6LC
Misschien kun je uitleggen wat we met zijn allen niet goed gelezen hebben?Sweety2008 schreef: ↑24 jun 2017 22:59 Het is een andere bikefitter de vorige was van de Giant Store in Venlo.
- Sweety2008
- Forum-lid
Nee. Waarom zou ik.
Ghost Nivolet 6LC
Waarschijnlijk weet je het zelf allemaal niet meer.
En je opmerking van gisteren:
Ik had eerder een niet zo aardige post geplaatst en die toch weer verwijderd omdat ik je alsnog het voordeel van de twijfel wilde geven maar zie nu dat er dus idd geen twijfel was en is.
Arrogant EN dom is echt een hele foute combinatie.
En je opmerking van gisteren:
tel daar het Duitse Forum dus even bij op. Dan mag je toch de oorzaak van dat alles wel eens bij jezelf gaan zoeken zo dunkt me.Sweety2008 schreef: ↑24 jun 2017 22:59 Maar ja de meesten zullen het toch weer niet goed lezen en hun stomme commentaar leveren. Ben niks anders gewend hier.
Ik had eerder een niet zo aardige post geplaatst en die toch weer verwijderd omdat ik je alsnog het voordeel van de twijfel wilde geven maar zie nu dat er dus idd geen twijfel was en is.
Arrogant EN dom is echt een hele foute combinatie.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Zullen we een slotje op dit draadje doen ?
Inmiddels zijn er zat mensen die hun advies/mening hebben gegeven op dit forum, tel daar het Duitse forum bij op en dan denk ik toch echt dat de cirkel rond is. Nog meer pagina's vullen lijkt me een zinloze actie.
Inmiddels zijn er zat mensen die hun advies/mening hebben gegeven op dit forum, tel daar het Duitse forum bij op en dan denk ik toch echt dat de cirkel rond is. Nog meer pagina's vullen lijkt me een zinloze actie.