Dat laatste is al weer 'oud' nieuws. Ben nu wel benieuwd wanneer 'soon' isAs what we have announced before, the deliveries are expected to start this month. Currently, we do not have the exact dates yet of the deliveries by batch and the customers included in each batch. An official statement will be released soon about the pending deliveries.
We appreciate your patience.
Please see the most recent update at https://www.kickstarter.com/projects/14 ... st_comment
iQ2 vermogensmeter
Net even gechat met Kenneth Perry van Klantensupport. Hij zegt:
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
Ah, ik krijg dat bij Kickstarter altijd net voor levering dus ik zag een correcte volgende stap in het process. Early-ish Bird hier dus zal ook net iets achter lopen.gurb schreef: ↑22 feb 2019 15:29 Die hadden de Early Birds vorig jaar al, dus niet te vroeg juichen
Ik ben inmiddels zelfs verhuisd...gelukkig heb ik mijn werkadres opgegeven.
Het maakt mij niet eens heel veel uit hoe lang ze er nog over doen, maar voor een bedrijf dat claimt een dedicated brand manager en customer support team te hebben, communiceren ze maar weinig helaas.
Laten we hopen dat ze er nog succesvol uit gaan komen!
Haha, nee nog niks gehoord uiteraard.
Geef ze een paar dagen, en dan gaan ze zeggen dat er kleine vertraging is omdat ze toch écht nog extra willen testen. Puur en alleen voor een betere kwaliteit natuurlijk
/sarcasm
Ik snap best dat er vertraging is hoor; ik zit zelf in de product ontwikkeling. Het hoeft ook niks over het product te zeggen, en ik hoop dat het tof wordt, maar iq2's communicatie maakt me licht cynisch
Geef ze een paar dagen, en dan gaan ze zeggen dat er kleine vertraging is omdat ze toch écht nog extra willen testen. Puur en alleen voor een betere kwaliteit natuurlijk
/sarcasm
Ik snap best dat er vertraging is hoor; ik zit zelf in de product ontwikkeling. Het hoeft ook niks over het product te zeggen, en ik hoop dat het tof wordt, maar iq2's communicatie maakt me licht cynisch
-
- Forum-lid HC
Inderdaad, beloftes moet je nakomen. Kun je dat niet waarmaken, dan moet je ze ook niet maken.
En over communicatie kunnen ze ook nog wel iets leren.
Over 3 weken heb ik op het programma staan mijn fiets klaar te maken voor mijn eerste multisport evenement van dit jaar en ik zou heel graag de iq2 gemonteerd hebben dan. Met de huidige communicatie ga ik daar echter over twijfelen. Ook de app staat nog niet in de store, dus staan de eerste meters vast nog niet klaar voor verzending.
En over communicatie kunnen ze ook nog wel iets leren.
Over 3 weken heb ik op het programma staan mijn fiets klaar te maken voor mijn eerste multisport evenement van dit jaar en ik zou heel graag de iq2 gemonteerd hebben dan. Met de huidige communicatie ga ik daar echter over twijfelen. Ook de app staat nog niet in de store, dus staan de eerste meters vast nog niet klaar voor verzending.
Ach ... zolang ze niet communiceren zoals Fons/Jos is er nog hoop
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
-
- Forum-lid
Ik wacht ook vol spanning op de eerste reviews (ben geen Backer gelukkig).
Dat verzenden gaat zo te zien nog wel.even duren. Dat is geen probleem maar communiceer dat dan gewoon....
Dat verzenden gaat zo te zien nog wel.even duren. Dat is geen probleem maar communiceer dat dan gewoon....