Wahoo ELEMNT Roam
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Op pagina 16 van dit topic
alliance_0 schreef: ↑30 mei 2019 13:36 ...................... Unfortunately, we have had an unexpected delay in production and are not expecting ELEMNT ROAMs to arrive until early July. ...................................
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- alliance_0
- Forum-lid
Volgens mij komt er iets soortgelijk op de Wahoo. Uit de review van DCrainmaker:
– On-Device Elevation This will give elevation information for routes created on the app/unit (Mid-Late June 2019)
Ik denk alleen dat het iets langer duurt als midden-eind juni.
– On-Device Elevation This will give elevation information for routes created on the app/unit (Mid-Late June 2019)
Ik denk alleen dat het iets langer duurt als midden-eind juni.
@Squeezer: volgens Wahoo medewerker zou ik die V2 mounts ook nog nagestuurd krijgen. Een gewone front mount en een stem-mount. Ik ben benieuwd.
Moet wel wel bekennen dat die K-edge een goede en echt stevige mount is. De Roam beweegt geen mm als je op de knoppen drukt, prima ding. Zal de V2 moeilijk tegenop kunnen als ze die van plastic gaan maken denk ik.
Verder nog steeds zeer tevreden over de Roam. App, werkt prima. Plannen via Komoot ook, alles .
Herberekenen gaat echt zeer snel. Heb alleen het idee dat hij niet altijd, maar soms, niet herberekend naar het dichtst bijzijnde punt van je track. Maar ja... Er komen nog een aantal updates dus zal wel nog beter worden dan het al is.
Moet wel wel bekennen dat die K-edge een goede en echt stevige mount is. De Roam beweegt geen mm als je op de knoppen drukt, prima ding. Zal de V2 moeilijk tegenop kunnen als ze die van plastic gaan maken denk ik.
Verder nog steeds zeer tevreden over de Roam. App, werkt prima. Plannen via Komoot ook, alles .
Herberekenen gaat echt zeer snel. Heb alleen het idee dat hij niet altijd, maar soms, niet herberekend naar het dichtst bijzijnde punt van je track. Maar ja... Er komen nog een aantal updates dus zal wel nog beter worden dan het al is.