Dat vetgedrukte deed ik om expliciet te wijzen op bepaalde uitspraken van andere forummers over het dameswielrennen. Ik merk dat er nogal wat forummers zijn die niet alles lezen. Ik benadrukte die delen van zinnen alleen voor alle duidelijkheid.evrieselaar schreef:@marconi
Het is niet mijn bedoeling om met jou in discussie te gaan, vroeg me alleen af waarom je elke keer op deze manier moet reageren. Zo fel, en met je quotes en vetgedrukte stukken. Zei letterlijk dat je recht heb op een eigen mening (uiteraard).
Verder ben ik mij niet bewust dat ik fel reageer. Het enige dat ik hier deed was de prestaties van Marianne Vos verdedigen en mij afvragen waarom die prestaties in de media zo weinig of helemaal niet belicht werden. In die "vette" quotes heb ik getoond waarom dit zo was, tenminste volgens andere forummers. Zij kleineerden het dameswielrennen en de prestaties van Vos dusdanig dat ik daarop gereageerd heb. That's all!
Verder wilde ik er al eerder mee stoppen zoals je kan lezen in mijn vorige reactie maar het was Daniel 75 die wéér begon! En wie krijgt de schuld? IK ! Ik ben nu eenmaal de gebeten hond vanwege mijn kritiek op het NL herenwielrennen (profs). Maar ik zal niet meer reageren, alleen een antwoord geven zoals ik dit aan jou doe. Zo, nu ff stukkie toeren op mijn Pina.