Olympische Spelen Tokyo 2021
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zilver!!!
Less is bore
-
- Forum-lid
-
Laatst gewijzigd door Deleted_User op 12 okt 2021 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Moet Tom wel door gaan. Gezien zijn emoties kan dat ook maar zo een andere keuze worden.
Mooi dat hij zilver pakt.
Mooi dat hij zilver pakt.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Geen idee wat TD nu gaat doen. Met een goed gevoel stoppen?
En wat vonden jullie van het commentaar vsn Clement? Ik moet nog even nadenken of ik het nu een grote eikel vindt met een hekel aan TD of een realist.
En wat vonden jullie van het commentaar vsn Clement? Ik moet nog even nadenken of ik het nu een grote eikel vindt met een hekel aan TD of een realist.
Less is bore
- thestudent
- Forum-lid HC
Dit was de spannendste tijdrit die ik ooit gevolgd heb. Alle grote mannen op de afspraak. Toch tragisch dat Kung t podium mist op 40 honderdsten.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Prachtige tijdrit gezien! Roglic is toch een toonbeeld van veerkracht, wat een sportman. En Tom zijn zilver zal beter smaken dan in Rio, schat ik zo.
Belgen redelijk zwaar afgegaan. Bij Wout zal de recuperatie van de wegrit wel meespelen, Remco zit precies vooral mentaal met zichzelf te strugglen sinds de Strade rit in de Giro. Tijd voor een reset.
Belgen redelijk zwaar afgegaan. Bij Wout zal de recuperatie van de wegrit wel meespelen, Remco zit precies vooral mentaal met zichzelf te strugglen sinds de Strade rit in de Giro. Tijd voor een reset.