De grote wielren quiz!
Zal mijn bescheiden wielerliteratuur eens ter hande nemen om een vraag te verzinnen.
Vraag:
De Bidon van Jefke, was jarenlang een toverdrank voor vele renners uit het peleton.
In 1996 veranderde deze echter van samenstelling.
Waarom veranderde deze?
Welke stof(fen) gingen er uit en welke kwamen er voor in de plaats?
Vraag:
De Bidon van Jefke, was jarenlang een toverdrank voor vele renners uit het peleton.
In 1996 veranderde deze echter van samenstelling.
Waarom veranderde deze?
Welke stof(fen) gingen er uit en welke kwamen er voor in de plaats?
Gazelle Team TVM \'99
Alupent (vergroot de longinhoud)
In 1996 plaste Udo Bolts psositief of Alupent. Er zat overigens ook meer meuk (persantine en caffeine) in de bidon van Jef, voor de slechte drinkers ook in ampul verkrijgbaar.
Ik kan mij voorstellen dat na het positieve plasje van Bolts er geen alupent meet in zat. IK denk dat ie gewoon is overgegaan op hypo en isotone poedertjes.
In 1996 plaste Udo Bolts psositief of Alupent. Er zat overigens ook meer meuk (persantine en caffeine) in de bidon van Jef, voor de slechte drinkers ook in ampul verkrijgbaar.
Ik kan mij voorstellen dat na het positieve plasje van Bolts er geen alupent meet in zat. IK denk dat ie gewoon is overgegaan op hypo en isotone poedertjes.
-
- Forum-lid
ha ha..."tuut...tuut. Dit is de voicemail van Jef d' Hont. Ik zit momenteel in de bak. Spreek een boodschap in, dan bel ik u over 20 jaar terug."
Volgens mij ging er in plaats van Alupent Epo in?
Volgens mij ging er in plaats van Alupent Epo in?
Echt stom toevallig dat ik net wat documentatie over supplementen zit te lezen.
In zo'n promotiekrantje staat precies dat te lezen.
Normaal kijk ik wel in dit topic, maar klik snel weer door want ik voel me veel te dom om mee te doen.
Anyway........cryptisch! (enigzins)
Wat voor renner gaat zichzelf liever wassen, in plaats van zijn duivelse tocht af te maken en waar komt deze term exact vandaan.
In zo'n promotiekrantje staat precies dat te lezen.
Normaal kijk ik wel in dit topic, maar klik snel weer door want ik voel me veel te dom om mee te doen.
Anyway........cryptisch! (enigzins)
Wat voor renner gaat zichzelf liever wassen, in plaats van zijn duivelse tocht af te maken en waar komt deze term exact vandaan.