Scott
spuitschema's van Scott zijn al jaren saai , men moet toch onderhand wel weten dat spuitschema's heel belangrijk zijn voor het succes van verkoopcijfers
alleen welk spuitschema je ook gebruikt je kan niet iedereen het naar de zin maken
bij Scott heb ik het idee dat het aantal tegenstanders groter is dan het aantal voorstanders
het word dus tijd voor een frisse wind
alleen welk spuitschema je ook gebruikt je kan niet iedereen het naar de zin maken
bij Scott heb ik het idee dat het aantal tegenstanders groter is dan het aantal voorstanders
het word dus tijd voor een frisse wind
-
- Forum-lid HC
Tweede design is wel o.k. (maar dan zonder reclame)
Vindt het design van de 2008 limited echt geniaal en vernieuwend (kleurstelling is makkelijk uit te breiden naar meerdere kleuren). Het feit dat dit frame enkel als komplete fiets (10.000.- Euro) kan worden besteld getuigd niet echt van geweldig marketing inzicht (eerder van minachting van de gemiddelde klant die zich maar met de overige kleuren tevreden moet stellen).
Vindt het design van de 2008 limited echt geniaal en vernieuwend (kleurstelling is makkelijk uit te breiden naar meerdere kleuren). Het feit dat dit frame enkel als komplete fiets (10.000.- Euro) kan worden besteld getuigd niet echt van geweldig marketing inzicht (eerder van minachting van de gemiddelde klant die zich maar met de overige kleuren tevreden moet stellen).
En ik maar kiezen tussen die twee. Meneer heeft de luxe van beide...
Ze zien er trouwens erg vet uit. De hele fiets trouwens. Zo moet de mijne er ook een beetje uit gaan zien. Maar dan met Am350 en Centaur Carbon + Stronglight.
Ze zien er trouwens erg vet uit. De hele fiets trouwens. Zo moet de mijne er ook een beetje uit gaan zien. Maar dan met Am350 en Centaur Carbon + Stronglight.
-
- Forum-lid HC
ik gok (maar moet meer data hebben) op een XL (ben even groot). Kijk eens naar de fiets van Patmaessen. Die heeft een CR1 limited voor een goede prijs staan.
Festen schreef:Met mijn 1.91 en 83 kilo, moet ik dan meer denken aan een XL of een XXL frame bij de aanschaf van een Scott CR1. Of is het moeilijk daar iets over te zeggen.
Iemand ervaring misschien?
Ben 1,98 meter en heb een XXL. Verwacht dat een XL groot is voor iemand van 1,91. Maar meten is weten als het om maten van een fiets gaat.
-
- Forum-lid HC
Nee hoor een XL is eerder klein (en een XXL maar voor heel weinig renners van 2.00 geschikt) Alles is afhankelijk van je binnenbeenlengte bij een diepe zit een niet te lange benen is een XL nog mogelijk anders wordt het een XXL (maar dan wordt de bovenbuis vrij lang).
Een L past nooit voor iemand van 1.91 dus die kun je vergeten.
Een L past nooit voor iemand van 1.91 dus die kun je vergeten.