Vandaag lekker gefiets door de ooijpolder en via lobith naar Duitsland. Daar een stuk van de Rheinland platz route gefiets. In duitsland reed ik lek op fiets waar ze pas van dat nieuwe scherpe grind hadden gelegd. Mijn reserveband binnenband gepakt en deze erop gelegd en opgegepomt. Toen via Kleve naar Kranenburg en via kranenburg naar Groesbeek en via Groesbeek naar Nijmegen. In Nijmegen mijn 2e lekke band, deze weer opgepompt, maar hij liep binnen 20 seconden weer leeg. toen ben ik maar naar huis gelopen. Dat loopt niet echt fijn op je wielrenschoenen. Volgende keer toch maar naast een reserveband mijn bandplakkertje mee nemen.
Zou rij je in 2005 maar 1 x lek en in 2006 heb ik al 3 keer lek gereden.
Toch nog 80 kilometer op mijn teller.
Nog gefietst vandaag?
Vanmiddag meteen na mijn vroege dienst op mijn fietsje gesprongen. Dit vergt wel het e.e.a. voorbereiding. Neem mijn wielerkleding mee naar het werk en kleed me daar dan om.
Vandaag ook het nieuwe fietspad langs de A59 uitgeprobeerd. Dit viel niet tegen. Heenweg de wind tegen dus kon ik op terugweg moeiteloos een tempo van ongeveer 33 km aanhouden. Sommige stukken kan je mooi rechtdoor knallen maar er zaten toch meer bochten in als dat ik van te voren gedacht had.
Uiteindelijk zo'n 55 km gefietst vandaag.
Vandaag ook het nieuwe fietspad langs de A59 uitgeprobeerd. Dit viel niet tegen. Heenweg de wind tegen dus kon ik op terugweg moeiteloos een tempo van ongeveer 33 km aanhouden. Sommige stukken kan je mooi rechtdoor knallen maar er zaten toch meer bochten in als dat ik van te voren gedacht had.
Uiteindelijk zo'n 55 km gefietst vandaag.
"Afstappen is geen optie"
Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 07 Januari 2006
@Coulthard & andere OWC'ers: waar trainen jullie altijd, omgeving Oldenzaal? Anders wil ik ook wel eens meeglippen als ik een rondje Holten doe ofzo (vanuit Zwolle), toch een openbare weg
Let wel het zijn clubtrainingen he. Dus je moet lid van de club zijn. Kan niet zo zijn dat jan en alleman meetraint.Niks persoonlijks, maar wil je deelnemen zal je lid moeten zijn van OWC.
@Coulthard & andere OWC'ers: waar trainen jullie altijd, omgeving Oldenzaal? Anders wil ik ook wel eens meeglippen als ik een rondje Holten doe ofzo (vanuit Zwolle), toch een openbare weg
Let wel het zijn clubtrainingen he. Dus je moet lid van de club zijn. Kan niet zo zijn dat jan en alleman meetraint.Niks persoonlijks, maar wil je deelnemen zal je lid moeten zijn van OWC.
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel
-
- Forum-lid
vandaag heerlijk door de utrechtse heuvelrug gefietst met 4 man, ophet gemakkie 65 km van 3 bergen naar de grebbeberg en weer terug! het was druk in 3 bergen op de parkeerplaats, er was een dikke-banden tocht van de DTC, die mensen stonden wel raar te kijken toen wij op de dunne banden terug kwamen, en een van ons op merkte dat zo een tocht makkelijker op de mountainbike gaat!!
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
vandemorgen met de ragger het bos in ,het was wel hard en aangezien ze veel met tractorbanden op de zandpaden gereden hadden was ik blij dat ik geen kunstgebit had.
Ja ze hadden ongeveer de helft van MIJN paadjes aan gort gereden.Dat wordt nog wat met de veldtoertocht op 29-1 .
1:45 en koud.......
Ja ze hadden ongeveer de helft van MIJN paadjes aan gort gereden.Dat wordt nog wat met de veldtoertocht op 29-1 .
1:45 en koud.......
cornelli racing cycles Uden
Had vanochtend wat tijd over. Kon de verleiding niet weerstaan en heb mijn nieuwe fietsje voor het eerst sinds vele weken van de muur gehaald. Een heerlijk tochtje gemaakt van zo'n 30 km. Was wel weer ff wennen..! Nog een heel stuk samen met een racer uit Veghel gefietst. Hij was nog van plan een heel eind door te gaan. Ik moest helaas weer terug want straks zit mijn baas weer op mij te wachten..
"Afstappen is geen optie"