Carbon clinchers uit China vragen
-
- Forum-lid
Uiteraard lees ik alles mee hier.
Ben er al uit dat ik ze ga bestellen bij helin liu, alleen dan blijft er nog veel keuze over.
Daarom hoopte ik hier mijn keuze te kunnen bepalen met jullie hulp
Ben er al uit dat ik ze ga bestellen bij helin liu, alleen dan blijft er nog veel keuze over.
Daarom hoopte ik hier mijn keuze te kunnen bepalen met jullie hulp
Ook hier de wielen al binnen! Dat gaat echt snel zo! Precies binnen een week. De postbode vroeg er nog 37,03 euro bij, cash en niet te pinnen. Echt super ouderwets maar met twee handen vol kleingeld is hij weer vertrokken.
Wielen zijn netjes verpakt, en zien er goed uit.
Wielen zijn netjes verpakt, en zien er goed uit.
Fiets eens een olifant, gewoon omdat het kan, check mijn route @Strava: http://tinyurl.com/prwxvbs
-
- Forum-lid
Zijn ook binnen. Als ik thuis ben eens checken.
Maak joe woar
-
- Forum-lid
Mijn setje heb ik vrijdagochtend besteld. Kreeg bericht dat het iets langer kon duren, wielen moesten nog gespaakt worden (afwijkende rode naaf). Net bericht van PostNL dat de zending is ontvangen, dus zullen morgen wel aan de deur staan. Moet ook €37,03 afdragen aan inklaringskosten.
Ik verwacht natuurlijk wel in de loop van de week een aantal mooie plaatjes voorbij te zien komen
Ik verwacht natuurlijk wel in de loop van de week een aantal mooie plaatjes voorbij te zien komen
-
- Forum-lid
Maak joe woar
-
- Forum-lid
Is dat 50 of 60mm hoogte?Fietsen?altijd schreef:
-
- Forum-lid
wat is het verschil tussen de Powerway R13 naven en de novatec naven?
- Infinito GB
- Forum-lid
Gewicht.
De naam.
-
- Forum-lid
En drie: het materiaal.
-
- Forum-lid
Hier een overzichtje, laatst gepost door Lennart95.
Je hebt eigenlijk de standaard Novatecs (A271/F372), de iets lichtere en daarmee duurdere (A291/F482), de daarmee qua gewicht vergelijkbare Powerways R13, en dan lichtere en duurdere Powerway varianten als R36 en R39. Daar gaan ook andere (straightpull) spaken in. Wat het beste is? Dat is aan jou te bepalen. Er gaan overal ongeveer dezelfde lagers in, die je voor een gering bedrag kunt vervangen als ze versleten zijn. Of upgraden (keramische lagers) als je daar geld in wilt investeren.
De standaard Novatecs zijn prima, zeker voor een eerste set. Wil je minder gewicht dan betaal je daar wat extra voor. Als je uberhaupt nog nooit hebt gefietst of een eigen fiets heb gehad (en dat geldt voor jou geloof ik) ben je misschien beter uit met een standaard alu setje. Denk aan Fulcrums (7, 5, of voor de looks de Quattro), Mavics of iets vergelijkbaars...
Je hebt eigenlijk de standaard Novatecs (A271/F372), de iets lichtere en daarmee duurdere (A291/F482), de daarmee qua gewicht vergelijkbare Powerways R13, en dan lichtere en duurdere Powerway varianten als R36 en R39. Daar gaan ook andere (straightpull) spaken in. Wat het beste is? Dat is aan jou te bepalen. Er gaan overal ongeveer dezelfde lagers in, die je voor een gering bedrag kunt vervangen als ze versleten zijn. Of upgraden (keramische lagers) als je daar geld in wilt investeren.
De standaard Novatecs zijn prima, zeker voor een eerste set. Wil je minder gewicht dan betaal je daar wat extra voor. Als je uberhaupt nog nooit hebt gefietst of een eigen fiets heb gehad (en dat geldt voor jou geloof ik) ben je misschien beter uit met een standaard alu setje. Denk aan Fulcrums (7, 5, of voor de looks de Quattro), Mavics of iets vergelijkbaars...