Het "nieuwe" Puck Moonen topic
Puck Moonen
Mackers is me al voor, inderdaad, zoeken op moonen en dan per auteur.
En ja, de disclaimer dat er mogelijk een topic tussenzit dat niet aan het Puck topic verbonden is hoort erbij.
Dus mochten de meest actieve deelnemers een hertelling willen dan kunnen ze daar specifiek naar kijken.
Ik heb gekeken naar mensen die vanaf vorig jaar september actief waren in dit topic.
Vanaf positie 5 en lager scoren andere deelnemers een beetje tussen de 1 en 98 reacties.
Totaal 44 deelnemers samen 1328 reacties, goed voor 35,9% van het totaal.
Fietsmerken
Ik heb een tijd geleden ook eens bijgehouden hoeveel reacties en per half jaar werden aangemaakt per fietsmerk.
Volgens mij ook nog het aantal weergaven en dat in relatie tot het aantal reacties.
Door dat laatste kon je een beetje inschatten hoeveel mensen er actief reageren.
Dat deed ik in het subforum racefietsen.
Ik ben daar een tijd geleden mee gestopt maar dat gaf imo best interessante info.
Bepaalde merken zag je lange tijd constant scoren, groei van het topic was redelijk lineair.
Andere merken zag je opkomen of langzaam verdwijnen.
Zo zag ik Cannondale een aantal jaren terug al wegzakken.
Kijk je nu naar dat topic dan zie je dat er nauwelijks nog over het merk gesproken word.
Ik vind het dan wel weer interessant of je er dan een vinger achter kunt krijgen wat dit voor het merk betekent, welke signalen we zelf in de markt zien en welke relatie die eventueel met elkaar zouden kunnen hebben.
Mackers is me al voor, inderdaad, zoeken op moonen en dan per auteur.
En ja, de disclaimer dat er mogelijk een topic tussenzit dat niet aan het Puck topic verbonden is hoort erbij.
Dus mochten de meest actieve deelnemers een hertelling willen dan kunnen ze daar specifiek naar kijken.
Ik heb gekeken naar mensen die vanaf vorig jaar september actief waren in dit topic.
Vanaf positie 5 en lager scoren andere deelnemers een beetje tussen de 1 en 98 reacties.
Totaal 44 deelnemers samen 1328 reacties, goed voor 35,9% van het totaal.
Fietsmerken
Ik heb een tijd geleden ook eens bijgehouden hoeveel reacties en per half jaar werden aangemaakt per fietsmerk.
Volgens mij ook nog het aantal weergaven en dat in relatie tot het aantal reacties.
Door dat laatste kon je een beetje inschatten hoeveel mensen er actief reageren.
Dat deed ik in het subforum racefietsen.
Ik ben daar een tijd geleden mee gestopt maar dat gaf imo best interessante info.
Bepaalde merken zag je lange tijd constant scoren, groei van het topic was redelijk lineair.
Andere merken zag je opkomen of langzaam verdwijnen.
Zo zag ik Cannondale een aantal jaren terug al wegzakken.
Kijk je nu naar dat topic dan zie je dat er nauwelijks nog over het merk gesproken word.
Ik vind het dan wel weer interessant of je er dan een vinger achter kunt krijgen wat dit voor het merk betekent, welke signalen we zelf in de markt zien en welke relatie die eventueel met elkaar zouden kunnen hebben.
Dat zijn twee heel verschillende dingen!. Je bent er wel erg goed in om mensen woorden in de mond te leggen, Jans.
Humor niet herkennen is iets heel anders dan iets aannemen. Maar ja, hoe kom ik ook op het idee dat jij humor zou hebben, of zelfs maar herkennen, zeuren is meer jouw stijl.
[/quote]
En jouw stijl? mij afzeiken? Gelukkig kennen we elkaar niet. Heb ik jou woorden in de mond gelegd?
Zolang dit topic er is zal ik me er in mengen.
Ik heb dit tweede topic niet geopend om er verder mee te gaan.
Kun je er niet tegen dan lees je het toch niet?
Mmm, niet helemaal wat ik verwacht had. Dit is meer op zijn Zoetemelks. Kan ook effectief zijn, maar ik had op iets spectaculairers gehoopt eigenlijk.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- Enzzo
- Forum-lid HC
Hilarisch!!
Ow en euh… reactie kun je van Jans altijd verwachten, haar humor of zelfreflectie daarentegen is zoeken naar een speld in een hooiberg
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Heel bijzonder dat je dat over me weet te vertellen. Ik begrijp ook dat je dit schrijft in de hoop dat ik reageer. Gefeliciteerd.
@53x11 je kunt toch helemaal niet weten wat ik schrijf?
Laatst gewijzigd door Jans op 12 jul 2022 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.
That's the spirit! Weer fier en onbetwist op kop zo!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- Enzzo
- Forum-lid HC
Jans: kun je nou echt niet begrijpen dat dit hele topic gewoon een lachertje is?
Dat mensen die dit topic in het bijzonder maar in het verlengde daarvan Puck Moonen serieus nemen gewoon vrijwel onbestaande zijn?!
Of neem dit echt allemaal serieus?!
Dat mensen die dit topic in het bijzonder maar in het verlengde daarvan Puck Moonen serieus nemen gewoon vrijwel onbestaande zijn?!
Of neem dit echt allemaal serieus?!
- Enzzo
- Forum-lid HC
Zo is het! Wie wil er nu in zo’n auto rijden? Ik alvast niet!
Die fietskes zou dan wel weer willen hebben trouwens
Die fietskes zou dan wel weer willen hebben trouwens
- The RowingCyclist
- Forum-lid
Hoppa, een mooie prijs gewonnen vandaag! Puck is nu Local Legend van Marsdijk (West-Oost)