iemand al de Garmin edge 705??
-
- Forum-lid
[quote="Ted038"]
Ook kaarten erbij gekocht ?
[/quote]
Nee, geen kaarten bijgekocht. Ik vind de garmin zelf al duur genoeg en die kaarten zijn echt belachelijk duur.
Hopelijk kom ik bij toeval op het net wat tegen en anders ga ik proberen via de open mapsource. Mocht het allemaal niet lukken dan kan ik de kaarten altijd nog aanschaffen.
Ook kaarten erbij gekocht ?
[/quote]
Nee, geen kaarten bijgekocht. Ik vind de garmin zelf al duur genoeg en die kaarten zijn echt belachelijk duur.
Hopelijk kom ik bij toeval op het net wat tegen en anders ga ik proberen via de open mapsource. Mocht het allemaal niet lukken dan kan ik de kaarten altijd nog aanschaffen.
[quote="gaisdergerman"]
[/quote]
Je kunt het ook proberen met OpenStreetMap .
OSM
[/quote]
Je kunt het ook proberen met OpenStreetMap .
OSM
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
-
- Forum-lid
Slikt de gramin alle micro sd kaartjes en hoe groot mag het kaartje max zijn (2, 4 of 8 gig)?
[quote="Moustache"][quote="gaisdergerman"]Slikt de gramin alle micro sd kaartjes en hoe groot mag het kaartje max zijn (2, 4 of 8 gig)?[/quote]
Max 2.
En zoals who cares al zegt: OpenStreetMap is je gratis vriend. Zie mijn sig.[/quote]
Wellicht overbodige informatie maar ben er zeker van dat het GEEN SDHC geheugen is want die slikt de Garmin niet.
De 'handleiding' (wat er voor door moet gaan althans)is hier niet specifiek in.
Garmin FAQ:
Question: What type and size of Micro SD card will my Edge 605 / 705 work best with?
Answer:
The maximum data card size compatible with the Edge 605 / 705 is a 2GB microSD Non High Capacity data card.
Last modified on: 03/18/2009
Max 2.
En zoals who cares al zegt: OpenStreetMap is je gratis vriend. Zie mijn sig.[/quote]
Wellicht overbodige informatie maar ben er zeker van dat het GEEN SDHC geheugen is want die slikt de Garmin niet.
De 'handleiding' (wat er voor door moet gaan althans)is hier niet specifiek in.
Garmin FAQ:
Question: What type and size of Micro SD card will my Edge 605 / 705 work best with?
Answer:
The maximum data card size compatible with the Edge 605 / 705 is a 2GB microSD Non High Capacity data card.
Last modified on: 03/18/2009
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Ik geloof dat ik van renee een berichtje had dat hij een 4 gig kaartje in zijn garmin heeft. Is dat een foutje renee of kan er gewoon 4 gig in?
[quote="gaisdergerman"]Ik geloof dat ik van renee een berichtje had dat hij een 4 gig kaartje in zijn garmin heeft. Is dat een foutje renee of kan er gewoon 4 gig in?[/quote]
Waarom zou je er in hemelsnaam 4 gig in stoppen?
Zoals je zelf al aangeeft heb je niet eens kaarten die je erop kan zetten.
Zoals je zelf al aangeeft heb je niet eens kaarten die je erop kan zetten.
Volgens mij kan de edge 705 tegenwoordig wel grotere SD-kaarten aan.
Hieronder de laatste updates van de laatste firmware 2.90:
Changes made from version 2.80 to 2.90:
Added support for high capacity SD cards. (4GB, 8GB, etc.)
Improved power and speed data recording to minimize spikes.
Added 3 and 30 second moving average power data fields.
Fixed issue storing empty/unnamed speed zones in user profile.
Fixed issue where viewing a Scheduled Advanced Workout causes it to be deleted.
Groet,
Arjan
Hieronder de laatste updates van de laatste firmware 2.90:
Changes made from version 2.80 to 2.90:
Added support for high capacity SD cards. (4GB, 8GB, etc.)
Improved power and speed data recording to minimize spikes.
Added 3 and 30 second moving average power data fields.
Fixed issue storing empty/unnamed speed zones in user profile.
Fixed issue where viewing a Scheduled Advanced Workout causes it to be deleted.
Groet,
Arjan
FM098 van Dengfu
FM056A van Dengfu MTB
Pinarello Dogma 65.1 Think2 DA DI2
FM056A van Dengfu MTB
Pinarello Dogma 65.1 Think2 DA DI2
[quote="Klepper66"]Hallo,
Ik wil een route naar mijn edge sturen. Nu kan ik 3 routes in gpx formaat downloaden maar mijn pc kan deze niet openen. Weet iemand hier een oplossing voor? Hellup!
Kan ik meerdere formaten op de kaart van mijn edge zetten?[/quote]
Bij GPSies moet je dan de GPX track kiezen , je krijgt dan de keuze uit :
Rechtstreeks naar je edge uploaden , maar dan moet je Garmin Communicator werken .
Of download hem naar bv Mapsource of de file opslaan op je computer en dan kopieeren naar je microSD.
Via Mapsource moet hij hem openen , want zonder een programma kan de file niet geopend worden .
Je kunt ook de koersfile pakken ( CRS )
Ik wil een route naar mijn edge sturen. Nu kan ik 3 routes in gpx formaat downloaden maar mijn pc kan deze niet openen. Weet iemand hier een oplossing voor? Hellup!
Kan ik meerdere formaten op de kaart van mijn edge zetten?[/quote]
Bij GPSies moet je dan de GPX track kiezen , je krijgt dan de keuze uit :
Rechtstreeks naar je edge uploaden , maar dan moet je Garmin Communicator werken .
Of download hem naar bv Mapsource of de file opslaan op je computer en dan kopieeren naar je microSD.
Via Mapsource moet hij hem openen , want zonder een programma kan de file niet geopend worden .
Je kunt ook de koersfile pakken ( CRS )
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
-
- Forum-lid
[quote="Moustache"][quote="gaisdergerman"]
Zoals je zelf al aangeeft heb je niet eens kaarten die je erop kan zetten.[/quote]
Die kaarten komen nog wel en dan is het wel zo handig dat ze allemaal op 1 sd kaartje kunnen.
Heb net mijn garmin opgehaalt dus denk dat ik er vanavond mee ga spelen . Jullie zien mij in dit topic vast wel vaker verschijnen.
Zoals je zelf al aangeeft heb je niet eens kaarten die je erop kan zetten.[/quote]
Die kaarten komen nog wel en dan is het wel zo handig dat ze allemaal op 1 sd kaartje kunnen.
Heb net mijn garmin opgehaalt dus denk dat ik er vanavond mee ga spelen . Jullie zien mij in dit topic vast wel vaker verschijnen.