Thomas Dekker
Maar zo'n Omerta doorbreek je ook echt niet hoor. Dat zit in elke sport. Er gebeurd genoeg onderweg en heel soms floept er per ongeluk iets naar buiten, maar voor de rest..
Wat denk je wat er in de voetbalwereld allemaal gebeurd? Ik durf te wedden dat het daar veel wilder aan toegaat (wat betreft doping, drugs en alles). Het is topsport eigen denk ik.
Wat denk je wat er in de voetbalwereld allemaal gebeurd? Ik durf te wedden dat het daar veel wilder aan toegaat (wat betreft doping, drugs en alles). Het is topsport eigen denk ik.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die voetballers zaten in '74 al met dames van lichte zeden in bad. Waar hebben we het nu eigenlijk over
Less is bore
donarrie schreef:En zo is het maar net.....Geen Omerta doorbroken slechts mensen in een kwaad daglicht gezet en geprobeerd de zakken te vullen (voor de zoveelste keer). Voor altijd de onderkant van de maatschappij. Zaak gesloten
Wat een hoop onzin staat hierboven .......
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Zorro schreef:Ik denk het niet. Menig stripverhaal is beter.chrissiewizzie schreef:Your loss...
Je hebt het boek inmiddels gelezen, ongenuanceerde opmerking hoor!
Het is gewoon een aardig boekje van exact het niveau dat past bij dit soort boeken.
http://rtlxl.nl/?&_ga=1.132517774.10664 ... 983b7bc943rondje schreef:Maar zo'n Omerta doorbreek je ook echt niet hoor. Dat zit in elke sport. Er gebeurd genoeg onderweg en heel soms floept er per ongeluk iets naar buiten, maar voor de rest..
Kijk de 1e 10 minuten van deze aflevering en je gedachten worden volledig bevestigd
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
linken naar iets met voetbal op een fietsforumlb117 schreef:http://rtlxl.nl/?&_ga=1.132517774.10664 ... 983b7bc943rondje schreef:Maar zo'n Omerta doorbreek je ook echt niet hoor. Dat zit in elke sport. Er gebeurd genoeg onderweg en heel soms floept er per ongeluk iets naar buiten, maar voor de rest..
Kijk de 1e 10 minuten van deze aflevering en je gedachten worden volledig bevestigd
(nee grapje, maar ik heb persoonlijk een takkehekel aan dat programma )
- daniel1975
- Forum-lid HC
Staat op hetzelfde onmogelijk lage niveau als dwdd
Less is bore
-
- Forum-lid
Omdat een gek een woord heeft gebruikt in het verleden mogen we het niet meer gebruiken?
De titel is gewoon een beetje cliché.
De titel is gewoon een beetje cliché.
Maak joe woar