Als ik jou was zou ik de vork maar niet inkortenNoChain schreef:Inmiddels alles Sram! Uiteraard word de vork nog ingekort als ik 100% zeker ben van de hoogte
Beter de stuurbuis inkorten.
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
Het is inderdaad een 54. Kleiner wordt hij er inderdaad niet mooier op, maar dat geldt uiteindelijk voor veel fietsen. Zo tussen maat 54 a 58 ziet alles er goed uit qua proporties, een 62 ziet er ook vaak uit als een halve lader.composite schreef:@ NoChain: Wat voor maat is jouw Domane? Een 54 cm?
Ik denk zelf ook aan een Domane, maar vindt hem (net als andere "comfort=racers") in hele kleine maten (<54 cm) niet echt fraaier worden.
Mooie fiets hoor, wat weegt ie met deze onderdelen?
Thnx.
Wil je er ieder grammetje afhalen zal je voor de Madone moet gaan . Anderzijds is die 7,1kg voor een 5 serie met uiteindelijk enkel maar een lichte wielset erg schappelijk. Alé vind ik hé, valt te zien hoe ver je in het weightweenien wil gaan natuurlijk .composite schreef:Ik ga 1 dezer dagen eerst de Domane eens proberen. Dan nog maar eens wikken en wegen of het een Domane of Madone H2 moet worden....
Ondanks dat de Domane geen "super-licht" frame heeft (1050 gram voor een 56 cm 6 Series naar men zegt..) heb ik dan toch weer de "afwijking" dat ie zo licht mogelijk moet worden. Vermoeiend, zo'n hobby..
Griepje? Was gisteren niets van te merkencomposite schreef:Yep, die bedoel ik Lex..je kent me he!
Ik heb een paar ritten op de Domane gemaakt ..
Op zich niet verkeerd, heel veel comfort in het zadel, en meer dan stijf genoeg in het bracket en balhoofdbuis.
Echter: de balhoofdbuis is wel "heel" hoog..de stuurpen moet dan serieus "geslammed" worden.
Nu maar eens de Madone H2 gaan uitproberen..nadat mijn griep voorbij is..