Wielrennen op tv
- daniel1975
- Forum-lid HC
NT zal het zeker niet snel goed doen, want is niet bepaald een zeer geliefd persoon volgens mij.
Less is bore
-
- Forum-lid
+1rondje schreef:Voor velen hier had NT en QS het nooit goed kunnen doen. Nu is hij de boeman omdat de sympathieke Sagan over hem klaagt. Echter had hij vol mee doorgereden om vervolgens kansloos 5de te woorden zou iedereen ook klagen over de tactiek omdat NT nooit een sprint wint. Na de Kemel zag je al dat NT de sterkste van QS was dus ze konden njet echt kiezen wie meeging.
@Quarantanove, Sagan koos niet uit wie er wegreden hoor, dat deden de rijders zelf omdat die als enige wel goed ronddraaiden en de NT en Soren Kragh niet. Vervolgens had Sagan zichzelf overschat omdat hij dacht dat hij het gat nog wel even dicht kon knallen wat niet lukten.
NT is zeker in het peloton niet erg geliefd maar buiten de koers om vind ik het wel een sympathieke gast. Net zoals Cavendish eigenlijk.
Maak joe woar
+1fiedoo schreef:beetje rare koers van quickstep: eerst rijden stybar en NT voluit mee in de kopgroep hoewel trentin, gaviria en boonen op komst zijn.
Wat later als trentin, boonen en gaviria "uitgeteld" zijn wordt stybar gelost en gaat terpstra plots niet meer meerijden omdat boonen en gaviria achtervolgen?
Vervolgens laat terpstra GVA en Keukeleire zomaar wegrijden? Rare vogels die quicksteps!
Volgens mij is er ook wel een oorzaak waarom iedereen NT een klootzak vindt. Het schijnt dat hij gisteren Soren Kragh heeft gespuugd. Het blijft gewoon een irritante galbak, die niet met z'n benen andere renners uit de tent lokt maar dat probeert met treiteren. Dat hij buiten de koers sympathiek doet, wil niet zeggen dat hij ook sympathiek is...
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
Is maar net hoe je er tegen aan kijkt. Je noemt iemand een irritante galbak zonder hem te kennen, waarom baseer je het, net als dat hij andere renners treitert?
Als dat van Soren Kragh waar is, is het natuurlijk schandalig en absoluut niet goed te praten. Maar dat iemand in de koers een klootzak is zegt echt niks over hoe hij er buiten is. Je hebt betaalde types die tijdens een wedstrijd heel ver gaan om proberen te winnen maar daarnaast normale mensen zijn. Kijk bijvoorbeeld ook naar Suarez, tijdens de wedstrijd irritant en een gek, maar naast het veld doet hij genoeg goede dingen.
Als dat van Soren Kragh waar is, is het natuurlijk schandalig en absoluut niet goed te praten. Maar dat iemand in de koers een klootzak is zegt echt niks over hoe hij er buiten is. Je hebt betaalde types die tijdens een wedstrijd heel ver gaan om proberen te winnen maar daarnaast normale mensen zijn. Kijk bijvoorbeeld ook naar Suarez, tijdens de wedstrijd irritant en een gek, maar naast het veld doet hij genoeg goede dingen.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Volgens mij heeft Nikki voldoende hardrijd acties laten zien de laatste jaren. Maar die zijn kennelijk weer uit je geheugen gewist. Misschien is er alleen plaats voor datgene wat je het laatst meegekregen hebt ("het schijnt dat....").Karl66 schreef:Volgens mij is er ook wel een oorzaak waarom iedereen NT een klootzak vindt. Het schijnt dat hij gisteren Soren Kragh heeft gespuugd. Het blijft gewoon een irritante galbak, die niet met z'n benen andere renners uit de tent lokt maar dat probeert met treiteren. Dat hij buiten de koers sympathiek doet, wil niet zeggen dat hij ook sympathiek is...
Als het al gebeurd is, is nog altijd de vraag of het een bewuste of onbewuste actie is geweest. Het overkomt toch met enige regelmaat in cyclo's of toertochten dat je "iets" mee krijgt van de renner voor je, omdat die onbeholpen aan zijn bidon lurkt, of zijn slijm/snot niet fatsoenlijk weg krijgt.... Als het wel een bewuste actie is geweest, is dat natuurlijk ontzettend onsportief. Maar staat het wel los van het al dan niet reageren op een ontsnapping.Maar dat is slechts mijn mening natuurlijk.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Terpstra heeft wel een behoorlijke geschiedenis met incident(jes) opgebouwd. Al eens genoeg geweest om 'm niet te selecteren voor een WK, omdat de andere renners niet op 'm zaten te wachten.
Wat te denken van het incident met Wijnants in de Eneco Tour in 2014?
Wat te denken van het incident met Wijnants in de Eneco Tour in 2014?
Wat mij vooral opviel in de reactie van Terpstra achteraf is dat hij de hele zaak in de schoenen van Andersen. Erger nog hij scheerde direct heel team sunweb over dezelfde kam. 'Typisch die ploeg'.
Je kan toch niet verwachten dat een gast van 22 een ontsnapping met vier kleppers draagt, terwijl Matthews nog in de achtervolgende groep zat en mee ronddraaide om het gat te dichten. Boonen en Gaviria zaten nog verder in het peleton dus Terpstra had minder reden om te wachten.
Terpstra krijgt geen vijf kansen meer om een koers te winnen dit jaar. Sagan zal er gegarandeerd nog vijf winnen.
Dan is het wel duidelijk wie er de verliezer van de dag was.
Je kan toch niet verwachten dat een gast van 22 een ontsnapping met vier kleppers draagt, terwijl Matthews nog in de achtervolgende groep zat en mee ronddraaide om het gat te dichten. Boonen en Gaviria zaten nog verder in het peleton dus Terpstra had minder reden om te wachten.
Terpstra krijgt geen vijf kansen meer om een koers te winnen dit jaar. Sagan zal er gegarandeerd nog vijf winnen.
Dan is het wel duidelijk wie er de verliezer van de dag was.
Winnen is wel heel lastig als niemand met je naar de finish wil rijden, ze zijn allemaal een beetje bang voor hem.JDW schreef: Terpstra krijgt geen vijf kansen meer om een koers te winnen dit jaar. Sagan zal er gegarandeerd nog vijf winnen.
Als bijvoorbeeld GvA wegfietst kun je kiezen tussen het gat dichtrijden en geklopt worden door Sagan, of gokken dat Sagan het gat dicht rijdt, en dan wél een kans tegen hem hebben in de finale.
Het is een soort impasse, maar Sagan trekt op deze manier altijd aan het kortste eindje.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Greg van Avermaet reed , als ik mij goed herinner wel altijd gewoon mee met Sagan en werd, zeker in het begin, op de meet geklopt door Sagan maar heeft anderzijds zo toch ook enkele heel mooie overwinningen geboekt.
Zou Greg staan waar hij nu staat als hij anderen altijd de kastanjes uit het vuur had laten halen?
Zou Greg staan waar hij nu staat als hij anderen altijd de kastanjes uit het vuur had laten halen?
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
GvA is een geval apart, hij doet heel weinig onder voor Sagan (sterker nog, hij kan van hem winnen), maar op de een of andere manier heeft Sagan zo een status dat iedereen op hem zit te letten.Lcsmet schreef:Greg van Avermaet reed , als ik mij goed herinner wel altijd gewoon mee met Sagan en werd, zeker in het begin, op de meet geklopt door Sagan maar heeft anderzijds zo toch ook enkele heel mooie overwinningen geboekt.
Als een groepje ontsnapt met Sagan en van Avermaet (zoals wekelijks het geval is), zit iedereen naar Sagan te kijken, want o wee als die ontsnapt. Maar eigenlijk is van Avermaet net zo gevaarlijk.
Dat is natuurlijk een enorm voordelige situatie voor GvA.
-
- Forum-lid
Van Avermaet reed mee ja maar was nooit kansloos tegen Sagan in een sprint en nu acht ik hem zelfs sterker na een zware koers.
Maar Niki had nimmer gewonnen van die 3 en ook niet met meerijden. Het is ook niet zo dat Niki nooit mee rijd, hij is al eens met Kristof naar de meet gereden in de ronde van Vlaanderen.
Maar Niki had nimmer gewonnen van die 3 en ook niet met meerijden. Het is ook niet zo dat Niki nooit mee rijd, hij is al eens met Kristof naar de meet gereden in de ronde van Vlaanderen.
Maak joe woar