Vrouwenwielrennen 2021, 2022, 2023 en 2024
Volgens mij heeft het ermee te maken dat Vollering de protege van Van der Breggen is/ was. Tussen Van der Breggen en Van Vleuten speelt al langer wat. Daardoor is er ook wat gedoe ontstaan tussen Van Vleuten en Vollering. Vos is weer heel goed bevriend met Van Vleuten. Etc.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Ik denk dat je het hier redelijk goed beschrijft. Wat er tussen Annemiek en Anna voorgevallen is, geen idee, maar Annemiek mocht in ieder geval niet winnen (van Anna) en Demi fietste net zo op Annemiek als Anna.JPAR schreef: ↑30 sep 2024 14:23 Volgens mij heeft het ermee te maken dat Vollering de protege van Van der Breggen is/ was. Tussen Van der Breggen en Van Vleuten speelt al langer wat. Daardoor is er ook wat gedoe ontstaan tussen Van Vleuten en Vollering. Vos is weer heel goed bevriend met Van Vleuten. Etc.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Grote kans dat het puur de strijd om het topje van de apenrots was.
En Annemiek lijkt mij een heel stuk eerlijker en recht door zee dan Anna.
Demi fietst als F-jesvoetbal: met 20m/v achter de bal aan rennen zonder overzicht of plan.
Less is bore
-
- Forum-lid
Hahaha die F’jes is een briljante metafoor.
Ik vermoed dat Vollering ook niet echt lekker ligt in het peloton.
Bij de spelen viel het op dat ze niet de winnares ging feliciteren, iets wat de meeste renner en rensters normaal wel doen als ze op waarde geklopt worden.
Zij was echter alleen maar met zichzelf bezig.
Ik vermoed dat Vollering ook niet echt lekker ligt in het peloton.
Bij de spelen viel het op dat ze niet de winnares ging feliciteren, iets wat de meeste renner en rensters normaal wel doen als ze op waarde geklopt worden.
Zij was echter alleen maar met zichzelf bezig.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tsja, ik was daar een van.
Tijdens en na de Tour Femme ontstond een beeld van een sportvrouw die vooral door haar ploeg in de steek werd gelaten (was ook zo) en in haar eentje tegen haar eigen en andere ploegen koerste. Een deel van haar zichtbare gedrag leek, voor mij althans, ontstaan door SDW.
Echter nu blijkt dat ze zelf gewoon niet beter kan/is dan wat we zien: een onhandige, ogenschijnlijk egoïstische renster die totaal geen kaas heeft gegeten van koersinzicht en waarbij een sociale radar grotendeels lijkt te ontbreken. ik-ik-ik, ploeggenoten voorin als bedreiging zien, niet durven pokeren, altijd de schuld aan een ander geven; het is niet alleen SDW (wat mij nog steeds een kutploeg lijkt), maar ook gewoon DV zelf.
Tijdens en na de Tour Femme ontstond een beeld van een sportvrouw die vooral door haar ploeg in de steek werd gelaten (was ook zo) en in haar eentje tegen haar eigen en andere ploegen koerste. Een deel van haar zichtbare gedrag leek, voor mij althans, ontstaan door SDW.
Echter nu blijkt dat ze zelf gewoon niet beter kan/is dan wat we zien: een onhandige, ogenschijnlijk egoïstische renster die totaal geen kaas heeft gegeten van koersinzicht en waarbij een sociale radar grotendeels lijkt te ontbreken. ik-ik-ik, ploeggenoten voorin als bedreiging zien, niet durven pokeren, altijd de schuld aan een ander geven; het is niet alleen SDW (wat mij nog steeds een kutploeg lijkt), maar ook gewoon DV zelf.
Less is bore
Ik ben het wel met je omschrijving eens, maar dat vond ik al heel lang. Ze is zelden tot nooit degene die het beter/anders had moeten doen. Ze had natuurlijk ook net zo als Pogacar de koers hard kunnen maken. Als je tenminste het verhaal van niet zwaar genoeg valide vindt
- daniel1975
- Forum-lid HC