Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooi!!
Less is bore
Gefeliciteerd! Veel plezier ermee.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Een Topeak Backloader van 6 liter. Het was wikken en wegen. Ik had al een Agu Venture van 10 liter, maar kon de Topeak nieuw kopen voor €24. De Agu kan ik eventueel verkopen aan een collega. Eerst een maandje beide tassen proberen.
Verder nog wat spulletjes bij alie : een paar Snelheid/cadans sensoren, een paar tubeless ventielen, presta kern ventielen, en een mount voor de Garmin Varia. Voor die laatste heb ik een extra tussenstukje waardoor de Varia iets lager zal hangen, en zodoende van onder de Agu/Topeak kan vandaan komen. Nu zakt de tas door op het licht, waardoor die minder zichtbaar is.
Verder nog wat spulletjes bij alie : een paar Snelheid/cadans sensoren, een paar tubeless ventielen, presta kern ventielen, en een mount voor de Garmin Varia. Voor die laatste heb ik een extra tussenstukje waardoor de Varia iets lager zal hangen, en zodoende van onder de Agu/Topeak kan vandaan komen. Nu zakt de tas door op het licht, waardoor die minder zichtbaar is.
5 bussen remmenreiniger. Kocht het altijd bij de Action, maar die heeft het uit het assortiment gehaald Dus online gekocht.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gebruik jij dat zo vaak dan?
Less is bore
Best wel.
Even op een doek en de ketting erdoorheen halen. Het kan ook met Dasty natuurlijk.
Even op een doek en de ketting erdoorheen halen. Het kan ook met Dasty natuurlijk.