Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid HC
Verschrikkelijke pedalen, heb ze er net bij een maat van mij afgegooid.
Heel snel kraken en na 10k lagers rauw en versleten, net als de look keo carbon overigens.
Die waren bij mij ook na 10k rijp voor de prullenbak.
Ik rijd weer shimano, geeft ook een veel fijner vast gevoel. Dan maar 50gram zwaarder.
Die looks waren 182 gram en die times nog lichter
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Als je Time racepedalen wil kopen, ga dan voor de XPro pedalen.
De Xpresso pedalen hebben een slechte reputatie, soms scheurden die in de lengte gewoon in 2.
Ooit waren de RXS pedalen de top maar die zijn nergens nog te koop.
De Xpresso pedalen hebben een slechte reputatie, soms scheurden die in de lengte gewoon in 2.
Ooit waren de RXS pedalen de top maar die zijn nergens nog te koop.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ik lees van de Time Xpresso ook goede ervaringen en reviews, maar we zullen het zien. Ik heb de hoofdprijs niet betaald en ze komen op mijn "mooi weer" fiets. Regen zullen ze dus niet veel zien. Ik lees trouwens ook veel slechte reviews van Look Keo, terwijl wij met 6 setjes hier in huis nog nooit problemen hebben gehad met de Keo 2Max carbon en goedkopere versies.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik gebruik al Keo’ vanaf de introductie. Nooit problemen gehad.
Less is bore
Bikebox Alan Triathlon Easyfit fietskoffer.
Mijn huidige B&W Bike Box 2 heeft de vlucht naar Portugal nauwelijks overleefd. Ik patch om voor de terugweg met wat tiewraps en ducttape en dan gaat ie naar ‘t milieupark! Nooit kopen dit ding, heb al vanaf de 1e vlucht beschadigingen.
Mijn huidige B&W Bike Box 2 heeft de vlucht naar Portugal nauwelijks overleefd. Ik patch om voor de terugweg met wat tiewraps en ducttape en dan gaat ie naar ‘t milieupark! Nooit kopen dit ding, heb al vanaf de 1e vlucht beschadigingen.
- boswielrenner
- Forum-lid
In de aanbieding gekocht: Assos Mille GT Winter EVO Jacket Black
Niet omdat het moet, maar omdat het kan. Prijs was erg goed.
Roval Rapide CLX II Gloss Black Disc Carbon Tubeless wheelset 2022
Sram XDR freehub body.
2x Sram Sram Centerline X Rounded centerlock rotors 160mm
Sram Red AXS cassette 10-33
Niet omdat het moet, maar omdat het kan. Prijs was erg goed.
Roval Rapide CLX II Gloss Black Disc Carbon Tubeless wheelset 2022
Sram XDR freehub body.
2x Sram Sram Centerline X Rounded centerlock rotors 160mm
Sram Red AXS cassette 10-33
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Setje GripGrab RaceAcqua overschoenen. Maat 45 in schoenen, 47 in Shimano raceschönen dus 3XL genomen en dat past net.
Dunne overschoenen die in hoofdzaak bedoeld zijn om schoenen te beschermen tegen water. Ik heb al dikke overschoenen tegen kou en water maar zonder vorst te warm. Deze schoenen zijn lekker dun, kan nog in de achterzak mee indien te warm.
Dunne overschoenen die in hoofdzaak bedoeld zijn om schoenen te beschermen tegen water. Ik heb al dikke overschoenen tegen kou en water maar zonder vorst te warm. Deze schoenen zijn lekker dun, kan nog in de achterzak mee indien te warm.
Dogma F