Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Zou voor de Core gaan. Prima ding. En eventueel uit te breiden met de Climb, en dat kan met de Neo niet.
-
- Forum-lid
.
Ik ga het je morgen vertellen of ze echt zo mooi zijn. Ze stonden op MP , dus altijd een gok … banden komen trouwens van bikeinn. Die hebben de laatste tijd meer op voorraad, daar waar Nederlandse webshops bepaalde artikelen niet kunnen leveren.
Ik had de Pirelli nog nooit getest of gereden, dus ik ben benieuwd. Ook hoe breed ze zullen zijn op een 19C velg.
Edit 1:
Wielen zijn binnen en zien er top uit ! Zijn ook relatief licht voor een 50mm wielset : 1545 gram incl. tubeless rimtape. Wel een tube Ceramicspeed vet gekocht om de lagers van het voorwiel even te servicen ( altijd leuk werk ). Ook nog even tubeless ventielen gekocht zodat we de wielen rijklaar kunnen maken. Het zou 19,5mm rimbed zijn , maar volgens opdruk op de velg is het 20C dus ik ben benieuwd hoe breed de banden uitkomen. Ik heb nog een set 25mm Schwalbe Pro Tle liggen die ik er eerst op ga leggen.
Misschien dat ik nog een extra wielbody bestel voor de wielen. De body loopt een beetje rauw ( ondanks Ceramicspeed lagers ) - en ik hoop dat ik de lagers een beetje goed kan servicen ( dat ik overal goed bij kan komen ).
Edit 2: Vandaag even 2 nieuwe lagertjes voor de body besteld omdat ik vond dat deze nogal rauw draaide. Aangezien het ceramicspeed lagers waren eerst even de leverancier ( Hunt ) gevraagd of ik in aanmerking kwam voor garantie maar helaas. Als 2e eigenaar van de wielen geen recht op iets. Nieuwe body met Ceramicspeed lagers zag ik niet op de site staan ( waarschijnlijk iets van € 200-300,- en daar had ik niet zoveel trek in.
Dus vanavond even de body eraf gehaald ( wiellagers gelukkig wel nog perfect ) en het buitenste lager als eerste verwijderd - en die was inderdaad "kaas". Binnenste lager voelde nog goed en deze dus goed schoongemaakt, waarna deze spinde als een jonge poes. Dus morgen even wachten op het lagervet van Ceramicspeed en het buitenste lager wordt vervangen door een exemplaar van Enduro want dat scheelt een paar knaken.
Laatst gewijzigd door rene op 12 okt 2022 22:46, 2 keer totaal gewijzigd.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- boswielrenner
- Forum-lid
Met Trenta White mips helm (medium)
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid HC
De adapter is een vervangende as, met een moer zodat het geheel ingeklemd kan worden.
Zo heb ik ook een jaar gebruik gemaakt van mijn Weel on tacx.
Let wel op dat je de juiste adapter kiest, passend bij het schroefdraad van je frame.
Zo heb ik ook een jaar gebruik gemaakt van mijn Weel on tacx.
Let wel op dat je de juiste adapter kiest, passend bij het schroefdraad van je frame.
-
- Forum-lid
SHIMANO ULTEGRA CS-R8000 CASSETTE 11 SPEED 11/32.
SHIMANO HG701-11 FIETSKETTING ULTEGRA 116 SCHAKELS.
SHIMANO HG701-11 FIETSKETTING ULTEGRA 116 SCHAKELS.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Castelli Perfetto ROS 2 jasje. Was nog €165 met de 25% kortingscode (cstilomb25) op https://www.castelli-cycling.com
-
- Forum-lid
Wahoo Kickr Core gekocht voor 649 Euro. Top service bij Belga in Groningen, hebben gratis de cassette voor me gemonteerd.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
-
- Forum-lid
Zwift-Hub
Als het goed is komt ie vandaag binnen
Als het goed is komt ie vandaag binnen