Nog gefietst vandaag?
Hoi,
Wat was het fris deze morgen. Voor vertrek voor de wekelijkse rit met de TC even op de thermometer gekeken. En ja hoor -5C. Had gisteren nog getwijfeld om een helmmuts te halen, maar toch maar niet gedaan. Dacht na de eerste 10 minuten, dat gaat mis met mijn oren,maar na 15 tot 20 minuten nergens meer last van. Dus helmmuts komt er voorlopig niet.Verder lekkere rit van Oss naar Boxtel via Heesch, Vinkel, Berlicum, schijndel liempde naar boxtel. Daar lekker aan de koffie en toen weer terug.
Mooi 73 KM gehad met een gemiddelde van ergens in de 27 km/h.
Bee greeted,
Eric
Wat was het fris deze morgen. Voor vertrek voor de wekelijkse rit met de TC even op de thermometer gekeken. En ja hoor -5C. Had gisteren nog getwijfeld om een helmmuts te halen, maar toch maar niet gedaan. Dacht na de eerste 10 minuten, dat gaat mis met mijn oren,maar na 15 tot 20 minuten nergens meer last van. Dus helmmuts komt er voorlopig niet.Verder lekkere rit van Oss naar Boxtel via Heesch, Vinkel, Berlicum, schijndel liempde naar boxtel. Daar lekker aan de koffie en toen weer terug.
Mooi 73 KM gehad met een gemiddelde van ergens in de 27 km/h.
Bee greeted,
Eric
---- Think ahead, Cycling forward. ----
Na een marathontraining gisteren (héééél lang ) ben ik vandaag met m'n trainingsgroep toertjes gaan rijden in de buurt van Oudenaarde: telkens een ronde van zo'n 10km met steeds Edelareberg, Kapelberg en de kasseien van de Eikenberg. Best wel leuk.
Foto net voor de training vanmorgen:
Foto net voor de training vanmorgen:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Vandaag naar classique d'alphen geweest, mooie leuke pittige route op de mtb. zo,n 45 km door bos en over veel zand. Het was prachtig weer, beetje rijp op het gras en lichte dauw, maw heerlijk fiets weer!
"Try not. Do or do not......there is no try"
Ik heb vandaag met nog 4 anderen van onze club de toertocht van Overloon gefietst , 45 km met 21 km/u gemiddelde .
Hier en daar wat glad door hard bevroren platen , maar ben niet gevallen. Ik vond het een leuke afwisselende tocht.
Hier en daar wat glad door hard bevroren platen , maar ben niet gevallen. Ik vond het een leuke afwisselende tocht.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Vanochtend in alle vroegte vertrokken. Vanwege de verjaardag van mijn dochter werd ik alweer vroeg thuis verwacht. En het was inderdaad bere koud -4. Maar dankzij mij bivaksmuts (zo'n ding wat motorrijders onder hun helm dragen) had ik nergens last van.
Was van plan zo'n 75 km te fietsen maar hier is het niet van gekomen. Het was plaatselijk veel gladder alsdat ik had verwacht. Tempo zodoende veel lager en kwam daardoor niet verder als 51 km.
Was van plan zo'n 75 km te fietsen maar hier is het niet van gekomen. Het was plaatselijk veel gladder alsdat ik had verwacht. Tempo zodoende veel lager en kwam daardoor niet verder als 51 km.
"Afstappen is geen optie"
-
- Forum-lid HC
Vandaag een soort van clinic gedaan met de mtb. Eerst moest ik al 25 km heen rijden, dat ging redelijk aardig voor de zondagochtend 8.30 uur. en toen een beetje rondjes rijden op een crossterein met wat afdalinkjes enzo. Telkens weer even wachten, wat is dat beroerd zeg. Dus na de tijd weer naar huis fietsen dat ging dus echt niet meer.
Vorige week was ik vertrokken op weg naar Big Rosa en kreeg een lekke band. Buitenband was ook niet best meer, deze gisteren vervangen. Wil ik vandaag gaan fietsen en wat denk je, toen ik mijn fiets uit de schuur haalde, ja hoor een lekke band. Nieuw bandje erin gepropt en fietsen met die hap, na ongeveer 5km, ja hoor !! Weer een lekke band, maar nu de achterband, er zat in de buitenband een stuk glas wat er dwars doorheen stak. Deze vervangen, ik had nu mijn nieuwe Co2 pompje bij me, dat werkt perfect, ik raad dat iedereen aan. Daarna verder gefietst (zonder reserve band) door de duinen naar zandvoort en dan naar het kopje van bloemendaal, en vandaar uit weer terug. Was toch nog een lekker tochtje, maar wel koud.
kiekeboe
-
- Forum-lid
Gister 75km, vandaag 127. Beide dagen onder een heerlijk zonnetje. Alleen waren gisteren de wegen viezer en was er meer pekel Dus maar gelijk de fiets goed gepoetst...
Had ook ijs in mijn stoppelbaard(je) vandaag
Had ook ijs in mijn stoppelbaard(je) vandaag
Quote: Origineel geplaatst door Noppie op 15 Januari 2006
Daarna verder gefietst (zonder reserve band) door de duinen naar zandvoort en dan naar het kopje van bloemendaal, en vandaar uit weer terug. Was toch nog een lekker tochtje, maar wel koud.
Hoe zit het met de staat van het pad richting Zandvoort? Toen ik daar paar weken terug met mijn normale fiets even was was het zo smerig en vol met zand dat ik geen zin heb om daar met mijn racer doorheen te kachelen, namelijk.
Daarna verder gefietst (zonder reserve band) door de duinen naar zandvoort en dan naar het kopje van bloemendaal, en vandaar uit weer terug. Was toch nog een lekker tochtje, maar wel koud.
Hoe zit het met de staat van het pad richting Zandvoort? Toen ik daar paar weken terug met mijn normale fiets even was was het zo smerig en vol met zand dat ik geen zin heb om daar met mijn racer doorheen te kachelen, namelijk.
Quoten: Origineel geplaatst door Woutert op 16 Januari 2006
De boulevard voor het circuit ligt nog steeds overhoop en op het fietspad ligt inderdaad veel zand. Het was wel te doen, dat stuk met zand is ongeveer 400 meter. Op een gegeven moet je van het nieuwe fietspad aan de zeekant naar het fietspad aan de duinkant, dat is wel moeilijk oversteken, veel autoverkeer, maar ja, het was zondag en mooi weer.
De boulevard voor het circuit ligt nog steeds overhoop en op het fietspad ligt inderdaad veel zand. Het was wel te doen, dat stuk met zand is ongeveer 400 meter. Op een gegeven moet je van het nieuwe fietspad aan de zeekant naar het fietspad aan de duinkant, dat is wel moeilijk oversteken, veel autoverkeer, maar ja, het was zondag en mooi weer.
kiekeboe
Moest vandaag naar Vught voor een cursus. Zodoende vanochtend op mijn oude racer gesprongen met een rugzakje op mijn rug. Cursus was gelukkig eerder afgelopen als dat stond aangegeven. Even omkleden en vervolgens heb ik een heerlijk rustig trainings tochtje gemaakt van zo'n 35 km.
"Afstappen is geen optie"
Hallo guys and dols.
Een paar dagen buikgriep gehad dus vaak moeten rennen om de boel schoon te houden en tussen door nog een paar feestjes gehad dus is het biken er bij in geschoten.
Dus vandaag kon het weer ik heb de tacx in de serre gezet en een cdtje van the Who en kachelen maar na 1 uur was ik zeik nat en nog geen meter verder gekomen maar het was wel lekker.
Morgen weer het bos in denk ik..
Een paar dagen buikgriep gehad dus vaak moeten rennen om de boel schoon te houden en tussen door nog een paar feestjes gehad dus is het biken er bij in geschoten.
Dus vandaag kon het weer ik heb de tacx in de serre gezet en een cdtje van the Who en kachelen maar na 1 uur was ik zeik nat en nog geen meter verder gekomen maar het was wel lekker.
Morgen weer het bos in denk ik..
cornelli racing cycles Uden