Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2012

janjmagic
Forum-lid
Berichten: 1335
Lid geworden op: 21 mar 2008 21:22

janjmagic 29 sep 2012 19:33

Hartstikke mooi! Mooie route en topgasten daar in Hoogerheide! Volgend jaar ben ik er zeker bij!
Geen zee te diep, geen berg te hoog.

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 30 sep 2012 14:08

Even een half uurtje van het mooie weer genoten.

Afbeelding

Gebruikersavatar
Le Grimpeur
Forum-lid
Berichten: 2623
Lid geworden op: 24 nov 2009 14:37

Gebruikersavatar Le Grimpeur 30 sep 2012 15:42

.jeroen. schreef:Even een half uurtje van het mooie weer genoten...
Hoe gaat het eigenlijk met je? Ben je al weer 'de oude', of is het nog 'sukkelen geblazen' (wat ik uiteraard niet hoop)?
60 x Ventoux

Gebruikersavatar
stephan68
Forum-lid
Berichten: 1483
Lid geworden op: 12 jun 2008 22:36

Gebruikersavatar stephan68 30 sep 2012 15:51

Voordat morgen mijn nieuwe avontuur bij mijn nieuwe werkgever Achmea in Leiden begint, heb ik vanmiddag toch weer lekker een stuk gefietst.
Met de wind in de rug via Delft, Pijnacker en Berkel naar Moerkapelle gereden.
Vanaf daar terug naar huis met forse wind tegen via Benthuizen, Zoetermeer en Voorburg. Toch weer 65 kilometers extra in de benen.

Route
Afbeelding

Jac
Forum-lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 27 jul 2011 19:43
Locatie: Veenendaal

Jac 30 sep 2012 16:03

Vanmorgen Veenendaal , Achterberg , Wageningen , Renkum, Heelsum , Heteren , Valburg, via de dijk terug ri Opheusden ,Kesteren ,Rhenen en weer naar Veenendaal.
goed voor 61.5 km ,
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs

Michel.nl
Forum-lid
Berichten: 74
Lid geworden op: 02 sep 2012 22:41

Michel.nl 30 sep 2012 16:08

Het was vandaag extreem mooi fietsweer, voor het eerst een lange rit gedaan(voor mijn doen). Kwam vele wielrenners tegen en ook groepen, leuk allemaal elkaar groeten :P (bij de groep 30x :D )
Eerste helft veel zijwind en vol wind tegen, daarna met de wind mee terug richting huis :P De route was Nijbeets/Aldeboarn/Akkrum/Tjallebert/Gersloot/Tijnje/Nijbeets/Boornbergum
Afbeelding

MartijnVisser
Forum-lid
Berichten: 69
Lid geworden op: 16 aug 2011 21:43

MartijnVisser 30 sep 2012 16:51

legrimpeur schreef:
.jeroen. schreef:Even een half uurtje van het mooie weer genoten...
Hoe gaat het eigenlijk met je? Ben je al weer 'de oude', of is het nog 'sukkelen geblazen' (wat ik uiteraard niet hoop)?
Ja Jeroen hoe gaat het met je hoop als je snel weer de oude bent, zodat je hier weer mooie fotoverslagen kan plaatsen! ;)
Vandaag zelf ook nog een rondje van 65 km maar wat een wind, gelukkig winterfiets vandaag in gebruik genomen die wat zwaarder is waaide ik in ieder geval niet weg :D
Visser bike parts
Pinarello fp3 2010 Ultegra ffwd f6r wielset
Pinarello marvel campagnolo centaur 9 speed
Follow @Martijn140

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 30 sep 2012 17:04

legrimpeur schreef:
.jeroen. schreef:Even een half uurtje van het mooie weer genoten...
Hoe gaat het eigenlijk met je? Ben je al weer 'de oude', of is het nog 'sukkelen geblazen' (wat ik uiteraard niet hoop)?
Helaas nog een beetje aan het sukkelen. Ik zit nu in de laatste dagen van een antibiotica kuurtje, en hoop daarna rustig aan de draad weer op te pakken.
Tijdens zo'n kort rondje merk ik al wel dat er van m'n conditie nagenoeg niets meer over is. Desondanks wel enorm genoten. :)

@MartijnVisser; Ook dank voor de interesse en natuurlijk het compliment!

Panic
Forum-lid
Berichten: 417
Lid geworden op: 27 feb 2012 14:55

Panic 30 sep 2012 17:08

Van Spijkenisse via de Haringvlietdam en de Brouwersdam naar Scharredijke toe en v.v.
Op de Brouwersdam compleet dood gegaan met een windkracht 6 vol tegen, zonder enig beschutting. Ik heb dat hele ding met 34/18 gereden. :?
Terugweg was een feest natuurlijk.

Maar wel een nieuw persoonlijk afstandsrecord; 115,2km. Voldaan nu!

Afbeelding

Afbeelding

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 30 sep 2012 17:10

Beterschap Jeroen!

Herstel kost tijd, je wilt altijd sneller dan je lichaam kan.

legrimpeur houdt het fotogehalte hier wel op peil!

herwerdenrijder
Forum-lid
Berichten: 357
Lid geworden op: 19 jul 2012 16:52

herwerdenrijder 30 sep 2012 17:11

Vandaag de eerste km's gemaakt op mijn tijdelijke/winterfiets, tevens mijn eerste 'eigenbouw projectje'. Heerlijk weer, waaide best flink. Van Rotterdam via Krimpen a/d IJssel over de dijk naar Gouda. Via Waddinxveen - Nieuwerker - Capelle a/d IJssel met volle bak tegenwind weer terug. Zo'n 62 km totaal.

Gebruikersavatar
fredmtb-sport
Forum-lid
Berichten: 1758
Lid geworden op: 11 jul 2009 14:16
Locatie: Soest
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 30 sep 2012 17:25

Dacht afgelopen vrijdag m'n laatste lange(re) duurtraining gedaan te hebben, maar ging vanmorgen voor een rondje rondom de Loosdrechtse plassen en werd achteraf nog een aardig ritje met 111 km na 3:30u op de klokken.
In het begin best frisjes met 8 graden en maar wat blij dat ik in het lang reed. Zag toen al de "bikkels" in het kort. brrrrrrrrr.
Vanaf Breukelen toch het idee om richting Weesp te rijden en dan weer terug, maar kon het niet laten om er wat extra's aan vast te plakken om uiteindelijk met aardig volle benen thuis te komen. Kwam toch wat meer wind te staan en moest redelijk aan de bak om nog een beetje snelheid te houden.
Rondje op Strava http://app.strava.com/rides/23551963 en nooit geweten dat ik achteraf op het "SKITS Tijdritcompetitie: Amsterdam-Rijnkanaal" reed.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

Gesloten