Carbon clinchers uit China vragen
-
- Forum-lid
Ik zal het vanavond maar eens doen met een beetje groene zeep, krijg ze er niet zo om. De nacht dan op veel bar laten staan dat ze wat rekken.
Maak joe woar
Voet in de band en oprekken rondom.Fietsen?altijd schreef:Ik zal het vanavond maar eens doen met een beetje groene zeep, krijg ze er niet zo om. De nacht dan op veel bar laten staan dat ze wat rekken.
Bandenvet bij de kwik fit halen.
Goed in het midden van de velg zetten en mm voor mm omleggen.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid
Ach met een beetje beleid valt dat wel mee. Ook bij mn vorige banden gedaan.
Maak joe woar
Gisteravond dan ook maar de knoop doorgehakt om een setje te bestellen voor mijn crosser, was bezig met een andere set via MP maar dat ging niet zoals gehoopt vandaar wat laat besteld.
Ik heb DEZE besteld. Met remschijven is de keuze wel wat beperkt. Heb de 3K matte besteld en verder alles zwart in 11 speed!
Heb 25mm en 28mm bandjes liggen van Conti, dus zie wel welke ik ga gebruiken, de laatste hebben mijn voorkeur ivm comfort. Schuiven heb ik ook dus alleen nog een extra cassette nodig.
En nu maar wachten.........
Ik heb DEZE besteld. Met remschijven is de keuze wel wat beperkt. Heb de 3K matte besteld en verder alles zwart in 11 speed!
Heb 25mm en 28mm bandjes liggen van Conti, dus zie wel welke ik ga gebruiken, de laatste hebben mijn voorkeur ivm comfort. Schuiven heb ik ook dus alleen nog een extra cassette nodig.
En nu maar wachten.........
Tsja, die 0,9 mm, ik zou er echt wel wakker van gaan liggen... .Spykerracing90 schreef:
Enige minpuntje: volgens de specs zou de binnenmaat 18mm zijn, maar mijn schuifmaat maakt er niet meer van dan 17.1 mm...
En de censuur doet hier duidelijk z'n werk.....
- Wolfhound32
- Forum-lid
http://www.fietsvakshop.nl/onderhoudsmi ... GwodgzIM_QFietsen?altijd schreef:Ik zal het vanavond maar eens doen met een beetje groene zeep, krijg ze er niet zo om. De nacht dan op veel bar laten staan dat ze wat rekken.
Vandaag de postbode aan de deur, met een pakketje. 37,03 betalen en ik mocht de wielen in ontvangst nemen. 60 mm achter en 50 mm voor. De Vredestein Fortezza Superiore lieten zich heel makkelijk monteren. Vanavond even rustig de casette en remblokken monteren etc. Superblij mee, ik ben heel benieuwd hoe ze bollen.
Crappy snelle foto:
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Crappy snelle foto:
-
- Forum-lid
Jij wel hè
Maak joe woar
-
- Forum-lid
Ik heb al iets dergelijks maar bedankt voor de link.Wolfhound32 schreef:http://www.fietsvakshop.nl/onderhoudsmi ... GwodgzIM_QFietsen?altijd schreef:Ik zal het vanavond maar eens doen met een beetje groene zeep, krijg ze er niet zo om. De nacht dan op veel bar laten staan dat ze wat rekken.
Maak joe woar
-
- Forum-lid HC
Mooi welke zijn dit?JorgV schreef:Vandaag de postbode aan de deur, met een pakketje. 37,03 betalen en ik mocht de wielen in ontvangst nemen. 60 mm achter en 50 mm voor. De Vredestein Fortezza Superiore lieten zich heel makkelijk monteren. Vanavond even rustig de casette en remblokken monteren etc. Superblij mee, ik ben heel benieuwd hoe ze bollen.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!