Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2016

Gebruikersavatar
JM_H
Forum-lid
Berichten: 1235
Lid geworden op: 25 jul 2013 13:17
Locatie: Betuwe

Gebruikersavatar JM_H 16 okt 2016 20:21

Mooie route en plaatjes! Leuk om te zien en lezen. Tijdens de forumrit kwam ik kom al plaatsen tegen waar ik vroeger met mijn ouders had gefietst.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Kilowatt
Forum-lid
Berichten: 951
Lid geworden op: 23 apr 2013 12:39
Locatie: Hoge Noorden

Gebruikersavatar Kilowatt 16 okt 2016 21:09

Sta versteld van het mooie weer in NL. Ben weekje in Denemarken en eerste dag is gelijk knudde met guurrrrr weer.

6 km gefietst tegen keiharde øøstenwind, regen en pfffffff.....lek gereden. Achter natuurlijk. Biba er uit, buba checken en ik druk er zo een stuk of 4 scherpe stukjes kiezel uit. Bandje er in en pfffff....lek. Stukje kiezel gemist :roll:
Volgende band uit de hutkoffer er in en ik besloot om maar terug te fietsen naar vakantiehuisje om laatste biba op te halen en om band toch maar ff tot 8 bar te pompen. Na paar 100 meter....pang.....binnenwerk ventiel de Deense weilanden in... :shock: Vrouwlief gebeld en na kwartier afkoelen (ondanks winterkleding(!) toch behoorlijk koud gekregen) in de auto gestapt.

Inmiddels dus geen reserve biba meer en reserve buba er op. Morgen eerst eens bij de lokale fietsenmaker buurten voor wat extra bandjes voordat ik de fiets weer gebruik.
older Budweiser

bever
Forum-lid
Berichten: 2231
Lid geworden op: 19 aug 2009 01:06
Locatie: Agga

bever 16 okt 2016 21:48

Walter G schreef: Afbeelding

Tenslotte door een van de parels van Drenthe, het Balloërveld, weer terug naar Gasteren en Anloo. Een kadootje, deze dag!
Wow, mooie foto ! Drenthe en Groningen zijn de enige provincies in NL waar ik nog nooit heb gereden

Ik met broer op en neer naar Amsterdam om een vriend aan te moedigen die de marathon liep. Koffie en een versnapering bij Brasserie Paardenburg, was echt om te janken zo slecht... :?

https://www.strava.com/activities/746699272

Gebruikersavatar
LoneWolf
Forum-lid
Berichten: 220
Lid geworden op: 07 nov 2015 13:22

Gebruikersavatar LoneWolf 16 okt 2016 22:39

Heb vandaag ook genoten v.h. mooie weer en m'n Strava Gran Fondo voor oktober binnen gehaald.
Heb tijdens de rit een soort van striptease uitgevoerd. Om 9:00 uur vertrokken bij 6 grd. Na 20 km heb ik de mouwen van m'n (Lidl) jas geritst. Bij 40 km heb ik de jas/bodywarmer uitgedaan. En bij 60 km heb ik m'n arm- en beenstukken uitgedaan en de overige 77 km heerlijk in kort/kort gefietst. :lol:
https://www.strava.com/activities/74649 ... 1476623361
Afbeelding
Keep On Harking !

Gebruikersavatar
bigfloor
Forum-lid
Berichten: 1139
Lid geworden op: 14 apr 2008 19:16
Locatie: Hengelo

Gebruikersavatar bigfloor 17 okt 2016 00:50

Deze week voor het werk in Barcelona, dus de fiets meegenomen het vliegtuig in. Was wel een lange dag, 5:30 op, naar Schiphol, inchecken en de fiets inleveren bij 'odd luggage'.

Vlucht van 10:05, geland om 12:15, en pas om 12:50 de fiets op kunnen halen (vliegtuig niet aan de gate, met de trap eruit en de bus in).
Toen nog een taxi scoren waar de doos inpaste en door naar het hotel.
Daar was de kamer niet klaar, maar ik kon in de fitness ruimte de fiets weer in elkaar zetten en de fietskleren aan. Hotelkamer was ondertussen in orde, dus spullen erheen.
Toch maar ff achterlichtje op de duets geklikt en uiteindelijk om 14:45 op de fiets gestapt.

Had thuis een route gemaakt met Komoot van 115km/2000hm. Eerst 15 naar het noorden door de stad (500 stoplichten voor me'n gevoel), en toen de eerste klim, en de 2e, 3e,4e, een zandweg met keien (omrijden dus), terug op de route de 5e en de 6e klim. Toen begon het te schemeren, dus achterlicht aangezet en de laatste afzink in, die uitkwam op een 'diagonal' straat die tot vlakbij het hotel kwam.
De laatste 12km in het donker door de stad dus (maar met achterlicht), ik zag niks maar werd wel gezien !
Nog een local tegengekomen op dat laatste stuk, helemaal zonder licht.

In het hotel aangekomen 118km/1970hm.

O ja, en kort/kort gereden :)



Meteen de Strava Challenge van oktober gehaald.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Canyon Aeroad in 2XL: 2022 CF SLX, Ultimate in 3XL: CF SL 2018 EL & AL SLX (Tacx NEO)

Heppiebianchi
Forum-lid
Berichten: 1427
Lid geworden op: 23 apr 2015 21:36
Locatie: Amstelveen

Heppiebianchi 17 okt 2016 07:34

Ik met broer op en neer naar Amsterdam om een vriend aan te moedigen die de marathon liep. Koffie en een versnapering bij Brasserie Paardenburg, was echt om te janken zo slecht... :?

https://www.strava.com/activities/746699272[/quote]

Paardenburg is voor snops zonder smaak :lol:
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020

bluv107
Forum-lid
Berichten: 1825
Lid geworden op: 13 aug 2008 15:33
Locatie: Nieuw Oosteinde

bluv107 17 okt 2016 08:59

Snobs hebben ook de onhebbelijkheid anderen te willen corrigeren :winkthumb:
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton

arie-jan
Forum-lid
Berichten: 25
Lid geworden op: 14 jan 2016 16:25

arie-jan 17 okt 2016 10:41

Na een goeie borrel na 3 uur slaap toch m'n plan beginnen. Kwart over 6 in de trein. Vanuit Arnhem golden hour op de Posbank, via de Veluwe en de Rijnoevers naar terrein uit m'n jeugd. Via Renkum door de bossen, huis van m'n opa en oma opzoeken en het huis waar ik geboren ben. Via de Grebbeberg de Utrechtse heuvelrug op. Ik had al wel door dat zo weinig slaap niet bevorderlijk voor je benen is, dus wat extra klimmetjes geschrapt. Tot zover genieten! In Utrecht kon ik de trein terug pakken maar vanaf daar begon het afzien toen ik besloot via Montfoort en Oudewater ri. Delft te gaan. Na Nieuwerkerk even helemaal stuk met een stuk tegenwind langs de IJssel. Genieten deze dag!

https://www.strava.com/activities/746785422

Heppiebianchi
Forum-lid
Berichten: 1427
Lid geworden op: 23 apr 2015 21:36
Locatie: Amstelveen

Heppiebianchi 17 okt 2016 16:21

Vandaag op de Caadx in mijn achtertuin gefietst,Kris kras door het Amsterdamse Bos en rond het Nieuwemeer.Alleen maar verharde fietspaden maar met toch best veel natte bladeren best af en toe nog wel op passen.
Wat mij alleen weer opvalt daar is dat niemand op de wandelpaden loopt maar op het fietspad,en dan het commentaar als je beld,vuile aso z'n fiets hoort hier niet en nog erger.Ik reageer er maar niet meer op.Af en toe zig zagend door de los lopende honden en kinderen die alle kanten op vliegen ,maar goed ondanks die ongemakken lekker gefietst :mrgreen: :mrgreen:

https://www.strava.com/activities/747557030
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27918
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 17 okt 2016 16:52

Heerlijk weertje vandaag weer. Redelijk wat zon, niet te koud en veel minder wind dan gisteren. Na 15 km de kniestukken maar uitgedaan. 82 km door Drenthe gebold. Genieten!

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 6055
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 17 okt 2016 18:56

Gisteren weer eens genoten van het mooie herfstweer of was het al weer lente.? :roll: Enfin, vanuit Almere een ritje via Muiderberg, Nederhorst den Berg langs de Vecht naar Loenen aan de Vecht, Breukelen, Maarsseveen, Westbroek en door de mooie bosrijke omgeving rond de Lage Vuursche naar Soestdijk om vandaar weer terug te rijden naar Almere via het landelijke Eemnes. Vertrokken met been- en armwarmers want ik vond het nog te fris maar halverwege eerst de beenwarmers uitgedaan en daarna de armwarmers. :like:

Je kon wel merken dat het zondag en mooi weer was want ik ben vele wielrenners onderweg tegen gekomen. :D

https://www.strava.com/activities/746530462

https://www.relive.cc/view/746530462
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

runcyclerun
Forum-lid
Berichten: 219
Lid geworden op: 24 aug 2016 09:52

runcyclerun 17 okt 2016 21:57

Alleen even van Den Haag centrum terug gefietst richting Rotterdam. Ik had alleen geen idee hoe ik het beste kon rijden en verdwaalde bij het wegrijden uit Den Haag. Uiteindelijk maar gewoon het fietspad langs de A12 gepakt en dat is best lekker fietsen maar het lijkt me erg ongezond met die uitlaatgassen. Maar geel geklooi met wandelaars ofzo dus lekker doorgefietst. Was maar klein rondje van 40 km maar toch leuk (uiteindelijk)

Plaats reactie