Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
-
- Forum-lid
Bril. Leesgedeelte mocht iets sterker na 3 jaar
- daniel1975
- Forum-lid HC
En je moet toch het receptenboek natuurlijk kunnen blijven lezen Chef
https://www.youtube.com/watch?v=sjrdanK4LSY
Less is bore
-
- Forum-lid
Die heb ik al lang niet meer gehoord. Dank voor de herinneringen.daniel1975 schreef: ↑09 dec 2021 08:47En je moet toch het receptenboek natuurlijk kunnen blijven lezen Chef
https://www.youtube.com/watch?v=sjrdanK4LSY
En inderdaad, als ik het recept niet meer kan lezen dan wordt het een zootje in de keuken …
Ik maakte ooit, enigszins gekscherend, de opmerking naar een veganist dat er ondertussen genoeg wetenschappelijk bewijs is dat planten een bepaald bewustzijn kunnen hebben en zelfs met elkaar kunnen communiceren, en dat vegans dus eigenlijk niks meer konden eten.thestudent schreef: ↑08 dec 2021 18:35 Per definitie moeten wij mensen levende organismen eten. Of het nu planten, schimmels, dieren of bacterien zijn. We vermalen eigenlijk altijd levend of voorheen leven materiaal. Onze eigen energie en bouwstoffen opwekken kunnen we niet. Dus veel argumenten van veganisten snap ik niet. Overmatig vlees eten is natuurlijk slecht voor je en voor het milieu, maar dat is met alles waar overmaat voor staat. En er zijn hier in Wageningen nogal wat veganisten. Als t zo doorgaat vinden ze planten eten binnenkort ook zielig....
Reageert ze dus bloed en bloed serieus....dat je ondertussen al fruitariers hebt die geen planten willen doden/beschadigen en alleen vruchten en nootjes eten. En dat je daarbinnen alweer een stroming had die vond dat je het niet eens mocht plukken maar enkel gevallen vruchten van de grond mocht oprapen.
- thestudent
- Forum-lid HC
De grap is dat wanneer je zaden en nootjes eet je plant embryos aan het eten bent. Want al die zaadjes zouden het nog tot plant kunnen schoppen. In het vruchtvlees van vruchten leven veel cellen ook nog. Die verzorgen dan nog rijping van de vrucht, ze zijn natuurlijk wel gedoemd te sterven. Het vruchtvlees heeft dan echter geen andere functie dan de consumptie en daarmee de zaadverspreiding te bevorderen. Dus zelfs dat fruitarier worden heeft in het opzicht van geen levende organismen doden geen zin.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
2e hands turnbalk voor mijn dochter, nu haar turnles niet door mag kan door dit kansloze kabinetsbeleid.
45 euro op Marktplaats, nieuw 200. Dus goede deal IMHO.
45 euro op Marktplaats, nieuw 200. Dus goede deal IMHO.
- daniel1975
- Forum-lid HC