Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het grote woon-werk topic

raassie
Forum-lid
Berichten: 946
Lid geworden op: 01 feb 2008 06:37

raassie 05 apr 2016 09:58

Het was iid maar weer een natte bedoening vanmorgen. Poetsen komt morgen wel weer ;-)
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6570
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 11 apr 2016 19:08

Goed 100km woon/werk vandaag.
Vanmorgen heen was het goed koud. Terugweg heerlijk in de zon met kort/kort :mrgreen:

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 11 apr 2016 21:04

Ik heb me vanmorgen ook vergist in de koude oostenwind en was mijn winterpet vergeten. Koude oren!

Afbeelding

Gelukkig aan het eind van de dag een stuk betere omstandigheden, met de (noord?) oostenwind in de rug fluitend naar huis. Groen krijgt weer de overhand in het landschap, lammetjes in de wei, wat wil je nog meer?

Vandaag toch mooi weer 50 mijl meegepakt.

Gebruikersavatar
opperhoofd
Forum-lid
Berichten: 873
Lid geworden op: 22 dec 2010 22:48

Gebruikersavatar opperhoofd 11 apr 2016 23:51

Walter G schreef:...Groen krijgt weer de overhand in het landschap, lammetjes in de wei, wat wil je nog meer?...
Dat de mais wat hoger is ;) , dat breekt de wind enigszins.
Het breekt de wind ook als ik die mee heb maar dat vind ik niet zo erg.

lnnrtlnnrt
Forum-lid
Berichten: 327
Lid geworden op: 28 nov 2011 14:48

lnnrtlnnrt 10 mei 2016 10:09

Happy Global Bike to Work Day allemaal :)

Vandaag was voor mij een perfecte woon-werk dag. Eerste keer kort-kort en het eerste stuk een tijd achter een snorfiets kunnen stayeren. Toen ik hem bij het eerste stoplicht vroeg of hij het niet vervelend vond, zei hij dat hij er juist wel schik in had. Hij is daarna zelfs nog een stukje voor me omgereden :)

https://www.strava.com/activities/571292789

Gebruikersavatar
oldandslow
Forum-lid
Berichten: 657
Lid geworden op: 29 apr 2007 19:11

Gebruikersavatar oldandslow 10 mei 2016 10:28

Het was inderdaad lekker vanmorgen. Samen met een clubgenoot gereden; hij moest naar Wageningen, ik naar Ede dus dat matchte goed. Op 5 mei zijn we met de Freedom ride over de Grebbeberg gegaan, daarom vandaag maar eens onder langs, nog een stukje Strade Bianche gevonden daar ook. Het was wel vroeg vanmorgen, want mijn reisgenoot had een vergadering om 8 uur.
https://www.strava.com/activities/571229906
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works

laurens87
Forum-lid
Berichten: 642
Lid geworden op: 29 jul 2013 15:38

laurens87 10 mei 2016 10:56

Ook weer eens woon-werk gedaan. Ik moest wel, want gistermiddag naar huis gefietst. Heen en weer vandaag iets te veel van het goede. (vorige week 570km weggetrapt en toch wat vermoeid). Helaas in het zuiden geen op omstandigheden, dus arm en kniestukken aan en zelfs overschoenen (ik moet echt zomer-overschoenen kopen).
En om zeker te zijn dat ik warm bleef in de constante miezer heb ik ook een bodywarmer gedaan. Het was niet te warm voor mij, eigenlijk precies goed! En wel de Global Bike to work day meegedaan! Uploaden zou pas vanmiddag kunnen, hier kan ik mijn Garmin niet aan de PC hangen (beveiligd netwerk).
Change is the only constant... Hanging on is the only sin...

Gebruikersavatar
ophetkantje
Forum-lid
Berichten: 2213
Lid geworden op: 06 jan 2011 09:05

Gebruikersavatar ophetkantje 10 mei 2016 12:20

laurens87 schreef:Ook weer eens woon-werk gedaan. Ik moest wel, want gistermiddag naar huis gefietst. Heen en weer vandaag iets te veel van het goede. (vorige week 570km weggetrapt en toch wat vermoeid). Helaas in het zuiden geen op omstandigheden, dus arm en kniestukken aan en zelfs overschoenen (ik moet echt zomer-overschoenen kopen).
En om zeker te zijn dat ik warm bleef in de constante miezer heb ik ook een bodywarmer gedaan. Het was niet te warm voor mij, eigenlijk precies goed! En wel de Global Bike to work day meegedaan! Uploaden zou pas vanmiddag kunnen, hier kan ik mijn Garmin niet aan de PC hangen (beveiligd netwerk).
Heel erg zuid dan? Vanmorgen hier in regio Eindhoven om 5,30 al een temperatuur van 17 graden, voor mij toch te warm voor overschoenen en body. Dus lekker in kort/kort gefietst,eigenlijk voor mij meestal pas bij 18+, maar vind het zo lekker die eerste dagen dat het (net wel/niet) kan dat ik het toch maar gedaan heb. Met vrijwel windstilte was het goed te doen. Gisterenmiddag op weg naar huis overigens een iets andere windkracht, pfoee weer veel woei toen.
Ach, ik zeg ook maar wat

Gebruikersavatar
OldSchoolBMX
Forum-lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 23 okt 2012 13:17

Gebruikersavatar OldSchoolBMX 10 mei 2016 12:51

Vanmorgen ook weer eens op de fiets gestapt om naar het werk te rijden. Ik vond de Global Bike to Work Day een mooi moment om weer te starten met woon-werk verkeer per fiets.

In 1991 ben ik gestart met woon-werk verkeer per fiets. Dit voorjaar is dus eigenlijk een jubileum ;) . Ik heb dit 24,5 jaar vol gehouden, maar het laatste half jaar heb ik niet meer gefietst (en weinig gewerkt) i.v.m. een zestal chemokuren.Sinds april heet ik weer kankervrij te zijn, dus hopelijk kan ik de 40 jaar woon-werk fietsen nog volmaken :mrgreen:

Gebruikersavatar
JM_H
Forum-lid
Berichten: 1235
Lid geworden op: 25 jul 2013 13:17
Locatie: Betuwe

Gebruikersavatar JM_H 10 mei 2016 12:53

"That's the spirit"! Het is je van harte gegund!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6570
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 10 mei 2016 13:30

ophetkantje schreef:[Gisterenmiddag op weg naar huis overigens een iets andere windkracht, pfoee weer veel woei toen.
Van kantoor naar huis 50km in de rug :mrgreen:

Gebruikersavatar
ophetkantje
Forum-lid
Berichten: 2213
Lid geworden op: 06 jan 2011 09:05

Gebruikersavatar ophetkantje 10 mei 2016 15:12

Lusje gemaakt van 55km, 35 tegen (normale afstand 24, was pal tegen geweest). Maar al met al heb je hem toch half mee half tegen, allen kracht wil nog wel eens wisselen tussen ochtend en avond en dan is mijn normale ochtendrichting zuidwest volgens mij uiteindelijk over de jaren de meest gunstige.
Ach, ik zeg ook maar wat

Plaats reactie