Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid HC
Sram xx1 quarq crank 170mm. Toch fijner een iets kortere crank.
Nu de 175mm in de verkoop
Ik heb twee fietsen waarvan één met 175 en de ander met een 172,5 crank en merk geen verschil.wasbeer2006 schreef: ↑30 okt 2022 15:46 Sram xx1 quarq crank 170mm. Toch fijner een iets kortere crank.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Net op eBay : een mooie Colnago C40 gekocht ter vervanging van de Holdsworth - dus dat frame komt binnenkort te koop. Stond al jaren in deze kleur ( of blauw variant ) op mijn verlanglijstje - maar nagenoeg onbetaalbaar in nette staat. Deez op eBay gevonden en dacht dat ik 'm niet zou hebben. Maar toch .... de wonderen zijn de wereld nog niet uit, nu maar hopen dat de maatvoering klopt van het frame.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid HC
Door lange benen heb ik een diepe zit. Op de racer zelfs naar 165 gegaan. In de zomer om te testen terug naar 175 maar dat was niks, meteen in mijn lies gevoel van overbelasting.Orlok schreef: ↑30 okt 2022 18:21Ik heb twee fietsen waarvan één met 175 en de ander met een 172,5 crank en merk geen verschil.wasbeer2006 schreef: ↑30 okt 2022 15:46 Sram xx1 quarq crank 170mm. Toch fijner een iets kortere crank.
Als je geen last heb lekker rijden waar je mee rijd. Maar ik merk wel na 2 uur wat minder spiervermoeidheid.
In heuphoek scheelt het dubbele van het verschil in crank dus op de racer 2cm.
Ik weet ook niet of ik 2,5mm zou merken. Maar 5 en 10 iig wel
Net als je punt van je zadel zover mogelijk naar beneden scheelt dit ook in heuphoek.
Een Canyon Grizl cf sl 7 eTap
2 bidonhouders
Spullen on de banden tubeless te maken
Sram Rival etap power meter upgrade
Met betrekking tot dat laatste: er is een apart stukje gereedschap nodig om het afdekplaatje te verwijderen.
Dat zat er niet bij. Kan je dat ergens kopen? kan je gewoon een punttangetje gebruiken?
2 bidonhouders
Met betrekking tot dat laatste: er is een apart stukje gereedschap nodig om het afdekplaatje te verwijderen.
Dat zat er niet bij. Kan je dat ergens kopen? kan je gewoon een punttangetje gebruiken?
Courir c'est mourir un peu
- daniel1975
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gefeliciteerd!synapse schreef: ↑31 okt 2022 09:27 Een Canyon Grizl cf sl 7 eTap
2 bidonhouders
Qua gereedschap: even de chat gebruiken van Canyon. Ik werd razendsnel geholpen toen ik een tooltje miste.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Code: Selecteer alles
Nog als touringcarchauffeur?