Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Niet als je daarvoor de gratis huis-aan-huis krant gebruikt.!havana schreef: ↑06 nov 2022 21:45Vraag ik me af. Als je geen krant hebt moet je die krant eerst kopen. Die schoendrogers gebruiken geloof ik nog geen 5 Watt en gaan zo maar 30 jaar mee. Als je je energie opwekt kost het niks aan stroom.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Ik fiets veel woonwerk, ook doorheen de regen. Ik heb twee paar schoenen daarvoor, die mogen vuil worden en verslijten.
Het duurt soms lang voor ze helemaal in-droog zijn. Want ze mogen niet op de verwarming van vrouwlief (mede door de geur).
En met krantenpapier gaat het echt niet snel genoeg.
Dus deze gaan in het tuinhuis of berghok gebruikt worden.
En 's morgens natte schoenen moeten aandoen is hatelijk. Zeker als het nog wat koud wordt.
Ik probeer best duurzaam te zijn, maar bestel regelmatig in China ook.
Maar da's weer een heel andere discussie (die hier niet moet gevoerd worden).
Het duurt soms lang voor ze helemaal in-droog zijn. Want ze mogen niet op de verwarming van vrouwlief (mede door de geur).
En met krantenpapier gaat het echt niet snel genoeg.
Dus deze gaan in het tuinhuis of berghok gebruikt worden.
En 's morgens natte schoenen moeten aandoen is hatelijk. Zeker als het nog wat koud wordt.
Ik probeer best duurzaam te zijn, maar bestel regelmatig in China ook.
Maar da's weer een heel andere discussie (die hier niet moet gevoerd worden).
Als je echt duurzaam bent, heb je natuurlijk een 'geen reclamedrukwerk' aan je brievenbus hangenOrlok schreef: ↑07 nov 2022 10:22Niet als je daarvoor de gratis huis-aan-huis krant gebruikt.!
Dan douw je er toch gewoon wc-papier in, tenzij je zo duurzaam bent dat je je kont met je vingers afveegt natuurlijk.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Had een gereedschapsbidon in gebruik. Altijd &!@%#&!#% om de spullen er uit te krijgen. Nadat ik zaterdag op een strook met maaskeien geplaveide weg de dop verloor door het gerammel vandaag iets anders gehaald dat makkelijker toegankelijk is.
2 binnenbanden, 2 afnemers, 2 CO2 patronen, CO2 pomp zelf, paar stukjes buitenband passen er in (met wat proppen)
Rits dicht en in de bidonhouder steken
Ter overname aangeboden: PRO materiaalbidon, zonder dop (makkelijke toegang!), vraagprijs: t.e.a.b.
2 binnenbanden, 2 afnemers, 2 CO2 patronen, CO2 pomp zelf, paar stukjes buitenband passen er in (met wat proppen)
Rits dicht en in de bidonhouder steken
Ter overname aangeboden: PRO materiaalbidon, zonder dop (makkelijke toegang!), vraagprijs: t.e.a.b.
Heb ik ook. Zalig ding in de winter. In de zomer is het weer een zadeltasje wegens twee bidons nodig.