Tijdritfietsen
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5231
- Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05
Waaaaauwwww, die is echt VET!!!!!!!
Ook ik sluit me aan bij de vraag om meer foto`s!!!!!!
Ook ik sluit me aan bij de vraag om meer foto`s!!!!!!
Dammm wat een beuls fiets!! hoelang heb je daar wel niet over gedaan om zo te ontwerpen enz?
Ziet er heeel strak uit.
Ziet er heeel strak uit.
http://michaelvanginneken.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Heel mooi project. Ik zou ook graag eens foto's van andere kanten bekijken.
Welke voorrem heb je daar gemonteerd? Naar aerodynamica zou je vooraan beter een klassieke rem (gewoon Dura-Ace) kunnen monteren.
Wat deed je eigenlijk met die kabelloop naar de achterderailleur?
Beetje jammer van de voorwieluitsparing in de schuine buis... da's een beetje "passé" omdat het nut ervan niet bewezen is (merken die het ooit deden komen er alweer op terug).
Zitten er onderdelen van bekende produkten hier in? Achtertrein lijkt enorm Isaac/KuotaKalibur, voorvork heeft iets van Easton EC90 Aero (al is 't moeilijk te zien op deze foto)...
Hoe ging je trouwens te werk voor de maatgeving? Heb je eerst enige tijd op een andere fiets gereden om je TT positie te kennen? Tijdritstuur staat hier tamelijk hoog, maar wellicht we op jouw persoonlijke positie...
Maar dus graag meer foto's, ook van de kabeldoorvoer. Is boeiend.
Foto's kan je gemakkelijker uploaden via www.imageshack.us en de URL's hier plaatsen.
Welke voorrem heb je daar gemonteerd? Naar aerodynamica zou je vooraan beter een klassieke rem (gewoon Dura-Ace) kunnen monteren.
Wat deed je eigenlijk met die kabelloop naar de achterderailleur?
Beetje jammer van de voorwieluitsparing in de schuine buis... da's een beetje "passé" omdat het nut ervan niet bewezen is (merken die het ooit deden komen er alweer op terug).
Zitten er onderdelen van bekende produkten hier in? Achtertrein lijkt enorm Isaac/KuotaKalibur, voorvork heeft iets van Easton EC90 Aero (al is 't moeilijk te zien op deze foto)...
Hoe ging je trouwens te werk voor de maatgeving? Heb je eerst enige tijd op een andere fiets gereden om je TT positie te kennen? Tijdritstuur staat hier tamelijk hoog, maar wellicht we op jouw persoonlijke positie...
Maar dus graag meer foto's, ook van de kabeldoorvoer. Is boeiend.
Foto's kan je gemakkelijker uploaden via www.imageshack.us en de URL's hier plaatsen.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Wow gaaf! Heeft wat weg van de nieuwe Specialized, of misschien moeten we dat andersom zien We hebben de Nederlandssprekende Tillquist gevonden, lol. Meer foto's?!
Zelf nog een vraagje, grote kans dat er nu overheen geluld wordt maar ik zoek nog een goed buitenblad voor op mijn Stronlight cranks. Liefst Gebhardt of Stronlight zelf, maar beide zijn moeilijk verkrijgbaar. Iemand suggesties??
Grtz
Zelf nog een vraagje, grote kans dat er nu overheen geluld wordt maar ik zoek nog een goed buitenblad voor op mijn Stronlight cranks. Liefst Gebhardt of Stronlight zelf, maar beide zijn moeilijk verkrijgbaar. Iemand suggesties??
Grtz
Cesar_ schreef:Zelf nog een vraagje, grote kans dat er nu overheen geluld wordt maar ik zoek nog een goed buitenblad voor op mijn Stronlight cranks. Liefst Gebhardt of Stronlight zelf, maar beide zijn moeilijk verkrijgbaar. Iemand suggesties??
Fibre-Lyte Of anders: FSA, Sram, Dura-Ace...
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
- Berichten: 945
- Lid geworden op: 29 aug 2007 23:24
Zou zelf graag ook nog eens met dicht buitenblad willen rijden..
alleen Fibre-Lyte vindt ik toch beetje eng..
Sram en FSA zijn duur tenminste de carbonversie.. Alu van FSA valt mee
Stronglight zijn volgens mij niet in NL verkrijgbaar denk dat je ze uit Frankrijk moet halen hier bijv. http://www.crc-cycles.com/catalog/produ ... ts_id=1510
Volgens mij stond laatst nog fiets in dit topic met Gebhardt, hij had hem ook uit het buitenland gehaald.
alleen Fibre-Lyte vindt ik toch beetje eng..
Sram en FSA zijn duur tenminste de carbonversie.. Alu van FSA valt mee
Stronglight zijn volgens mij niet in NL verkrijgbaar denk dat je ze uit Frankrijk moet halen hier bijv. http://www.crc-cycles.com/catalog/produ ... ts_id=1510
Volgens mij stond laatst nog fiets in dit topic met Gebhardt, hij had hem ook uit het buitenland gehaald.
mister_arby schreef:alleen Fibre-Lyte vindt ik toch beetje eng..
Wat is er eng aan? Ik heb er al zo veel kilometers mee gedaan met mijn Fibre-Lyte bladen...
edit: Hier bv. foto van de parcoursverkenning afgelopen woensdag van de Triatlon door Brugge:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
- Berichten: 945
- Lid geworden op: 29 aug 2007 23:24
Leuk met die xentis wielen erin, die had je toch al niet meer?
maar dat carbon geeft mij geen vertrouwd gevoel.. Ze zijn opzich wel mooi, vooral omdat ze nog meer opvullen..
btw. stronglight importeur NL - http://www.jaropa.com/indexold.html
En in NL zijn de Fibre-Lyte verkrijgbaar bij http://www.carbonfreaks.nl/winkel/produ ... 3bff9ce034
maar dat carbon geeft mij geen vertrouwd gevoel.. Ze zijn opzich wel mooi, vooral omdat ze nog meer opvullen..
btw. stronglight importeur NL - http://www.jaropa.com/indexold.html
En in NL zijn de Fibre-Lyte verkrijgbaar bij http://www.carbonfreaks.nl/winkel/produ ... 3bff9ce034
mister_arby schreef:Leuk met die xentis wielen erin, die had je toch al niet meer?
maar dat carbon geeft mij geen vertrouwd gevoel.. Ze zijn opzich wel mooi, vooral omdat ze nog meer opvullen..
Met alu kan je evenzeer problemen hebben als carbon.
Ik had vroeger Xentis Mark 1 High Modulus; deze zijn Mark 1 TT. Eenmalig gebruik voor de triatlon van morgen
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -