Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Rose (voorheen Red Bull)

josvtec
Forum-lid
Berichten: 230
Lid geworden op: 27 mei 2009 21:04

josvtec 17 feb 2011 20:03

Mooie fiets heb je gekocht.
Fijne en veilige kilometers maken.
Ik kom regelmatig bij Rose, ik vind het een fijne zaak, ruime keuze en
goede behandeling als je vragen hebt.

debier
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 sep 2010 13:33

debier 18 feb 2011 00:23

Dat is zeker goede service, ik trof het wat minder.

Kreeg bij mijn aflevering van een pro sl 4400 (wit), 2 lekke banden en een gratis lek bidon.

Daarnaast ben ik wel tevreden over de fiets, alleen is het een beetje jammer toen ik hiervan melding maakte bij mn volgende bestelling (onder andere nieuwe binnenbanden) dat ik geen reactie kreeg.

Kreeg gelukkig wel de bestelde artikelen geleverd :)
redbull pro sl 4400
Fiets weer in Calpe

stefanofly
Forum-lid
Berichten: 254
Lid geworden op: 22 mei 2008 16:24

stefanofly 18 feb 2011 00:38

debier schreef: Kreeg bij mijn aflevering van een pro sl 4400 (wit), 2 lekke banden en een gratis lek bidon.

Daarnaast ben ik wel tevreden over de fiets, alleen is het een beetje jammer toen ik hiervan melding maakte bij mn volgende bestelling (onder andere nieuwe binnenbanden) dat ik geen reactie kreeg.


omdat opnieuw bestellen misschien toch niet de beste manier is om een "klacht" in te dienen!
Afbeelding

josvtec
Forum-lid
Berichten: 230
Lid geworden op: 27 mei 2009 21:04

josvtec 18 feb 2011 13:16

debier schreef:Dat is zeker goede service, ik trof het wat minder.

Kreeg bij mijn aflevering van een pro sl 4400 (wit), 2 lekke banden en een gratis lek bidon.

Daarnaast ben ik wel tevreden over de fiets, alleen is het een beetje jammer toen ik hiervan melding maakte bij mn volgende bestelling (onder andere nieuwe binnenbanden) dat ik geen reactie kreeg.

:)


Heb je de klachten wel vermeld bij de klantenservice?
Mijn ervaring is dat Rose absoluut nooit moeilijk doet.

debier
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 sep 2010 13:33

debier 18 feb 2011 14:01

Nee ze leverde een goede fiets voor een scherpe prijs dus ik wilde niet een klachtbrief gaan schrijven voor 2 binnenbandjes en een bidon die ik waarschijnlijk toch niet gebruik.

Maar nu ik lees dat rosefan, een extra binnenband,zadeltasje met gereedschap en twee bidons kreeg, vond ik het toch zwak dat ik geen reactie kreeg.

Ik had als opmerking bij de bestelling gezet dat ik dus 2 lekke banden had bij aflevering.

Moest toch een aantal spullen bestellen, het is mijn eerste racefiets dus je mist toch altijd wat (Mini pompje,reparatie kit etc).
redbull pro sl 4400
Fiets weer in Calpe

rosefan
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 feb 2011 13:19

rosefan 18 feb 2011 17:17

@ debier,
Alhoewel ik nog niet meegemaakt hebt dat zaken niet of slecht geleverd werden, lijkt het mij zinvol dit soort zaken direct te melden bij constatering.
Uit eerdere ervaringen van mede klanten weet ik dat zaken erg correct/klantvriendelijk worden afgehandeld.
Let wel Ik heb tav ROSE géén Rose bril op,als zaken niet goed zijn zou ik het hier op het forum ook melden.

michaelpullens
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 feb 2011 18:14

michaelpullens 20 feb 2011 13:11

gisteren mijn bestelling voor een x-lite definitief gemaakt! ik zie erg uit naar dit race-beest. het zijn waarschijnlijk de laatste Red Bull frames in mat carbon. lang getwijfeld over sram force versus ultegra triple. toch ultegra triple gekozen ivm alle omstandigheden waarin ik rij en het optimaal kunnen schakelen / trapfrequentie. helaas is er geen sram triple.. Nu gaat men over op Rose in glans carbon; vind ik zelf minder chique. Deze fietsen zijn wel echt top!
Ben benieuwd hoe eea straks geleverd gaat worden alsook mbt de accessoires. Ik zal tzt wel even berichten over mijn ervaringen.
harder rijden is sneller thuis

timper
Forum-lid
Berichten: 1356
Lid geworden op: 30 okt 2006 00:10

timper 20 feb 2011 14:57

michaelpullens schreef:gisteren mijn bestelling voor een x-lite definitief gemaakt! ik zie erg uit naar dit race-beest. het zijn waarschijnlijk de laatste Red Bull frames in mat carbon. lang getwijfeld over sram force versus ultegra triple. toch ultegra triple gekozen ivm alle omstandigheden waarin ik rij en het optimaal kunnen schakelen / trapfrequentie. helaas is er geen sram triple.. Nu gaat men over op Rose in glans carbon; vind ik zelf minder chique. Deze fietsen zijn wel echt top!
Ben benieuwd hoe eea straks geleverd gaat worden alsook mbt de accessoires. Ik zal tzt wel even berichten over mijn ervaringen.

Superfiets, heb die ook nog gekocht omdat het mat-zwart is (met DA) ;)
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;

gerard76
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 aug 2010 23:15

gerard76 20 feb 2011 23:31

Zaterdag mijn nieuwe fiets opgehaald! Een rose carbon pro RS 4400 Dit weekend al de eerste kilometers gefietst en super tevreden. Bijgaand een paar foto's van mijn carbon ros. Na een lange maar leuke zoektocht deze fiets gekocht. Wat mij vooral zo vrolijk maakt is hoeveel fiets je voor je geld krijgt. Prijs kwaliteit vind ik gewoon top net als de service. Ik moest erg wennen aan het nieuwe design, de eerste keer dat ik het zag dacht ik het wordt geen 'rose'. Lange tijd dacht ik het wordt een Focus Cayo 2.0. Heb zelfs getwijfeld om een Pinarello Quattro die in de aanbieding is voor 2800,- te kopen. Toch als je kijkt hoe die fietsen afgemonteerd zijn en wat het gewicht is ben je gewoon veel beter af met een fiets van red bull/rose. Des te vaker ik de fiets zag des te meer begon ik er aan te wennen. Nu vind ik het een vette stoere bike. Ik denk dat ik veel plezier van deze fiets zal hebben.
gerard

gerard76
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 aug 2010 23:15

gerard76 20 feb 2011 23:32

foto 2
gerard

gerard76
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 aug 2010 23:15

gerard76 20 feb 2011 23:33

foto 3
gerard

timper
Forum-lid
Berichten: 1356
Lid geworden op: 30 okt 2006 00:10

timper 20 feb 2011 23:34

Da's dik in orde, mooie fiets. De nieuwe modellen vind ik ook al mooier nu ik ze in het echt eens kon bekijken, het is gewoon wennen he.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie