Cannondale
GBJ Hillman schreef:estorino schreef:Ok, ik ga niet voor een caad10 frame, ik heb namelijk voor een prima prijs een nieuw caad9 frame kunnen aanschaffen! 54cm, blauw, 2010 model...
Echt een hele mooie CAAD9!
Een Caad is in mijn ogen niet voor de mooi. Met zo'n frame bouw je een perfecte gooi- en smijtfiets. Op een Caad horen gebruikssporen te zitten.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Ik ben het wel met Fizik eens. Heb zelf al twee keer een CAAd8 in de prak gereden waarvan één (met dezelfde kleur blauw als die va Estorino) in de hometown van Fizik tijdens de plaatselijke wielerronde daar. Helaas kunnen ze niet veel deuken hebben.
-
- Forum-lid HC
Caad 8 is een rechttoe rechtaan alu frame en eigenlijk een licht gewijzigde Caad 5 en lijkt in helemaal niets op de caad7 (laatste superlichte door Cannondale gebouwd alu frame). een Caad kan net zoveel hebben als een ander alu frame en of carbon frame (alleen blijft bij de laatste de schade binnnen bepaalde grenzen redelijk onzichtbaar maar deze zit er wel degelijk.
-
- Forum-lid
Hallo forumleden,
Ben nieuw op dit forum. Hoop zelf binnen een tweetal weken de (trotse) eigenaar te worden van een (wit met zwarte decalls) CAAD 10/Ultegra. Rijd nu ongeveer 1 jaar op een blauwe redelijk geupdate Pinarello Treviso (oldtimer, 20 jaar oud).
Hoop binnen dit forum vanalles te kunnen leren en natuurlijk op termijn zelf een zinvolle bijdrage te kunnen leveren.
Mooi CAAD9-frame trouwens. Houd wel van blauw.
Groet.
Ben nieuw op dit forum. Hoop zelf binnen een tweetal weken de (trotse) eigenaar te worden van een (wit met zwarte decalls) CAAD 10/Ultegra. Rijd nu ongeveer 1 jaar op een blauwe redelijk geupdate Pinarello Treviso (oldtimer, 20 jaar oud).
Hoop binnen dit forum vanalles te kunnen leren en natuurlijk op termijn zelf een zinvolle bijdrage te kunnen leveren.
Groet.
-
- Forum-lid
Cannondaleman schreef:Hallo forumleden,
Groet.
Welkom op het forum. Mijn Pinarello Treviso uit 1991 doet nog steeds dienst als winter/slechtweer fiets. Daarnaast koers ik er in het voorjaar in de trainingswedstrijden mee. Als het zonnetje schijnt gaat de CAAD9 naar buiten, want daar gooi en smijt ik niet mee.
Witte CAAD met zwarte letters vind ik persoonlijk ook een hele mooie kleurstelling, maar ja dat is ook maar een mening.
� De toestand in de bergen *
-
- Forum-lid
Dankjewel. Mijn Pinarello wil ik ook als reserveracer gaan gebruiken.
estorino schreef:Ok, ik ga niet voor een caad10 frame, ik heb namelijk voor een prima prijs een nieuw caad9 frame kunnen aanschaffen! 54cm, blauw, 2010 model...
Schitterend frame!
Mooie kleur, maar in mijn ogen nu niet te gek gaan doen met afmonteren.
Keep it simple, Keep it clean!
Veel zwart gebruiken en je frame komt helemaal tot zijn recht!!
In mijn ogen met het volledige groene Caad9 frame van op WW één van de mooiste kleuren Caad9's!!
Groep wordt dura-ace 7800, zwarte zadelpen en zadel, zwart stuur en stuurpen...Mimoza schreef: ... Mooie kleur, maar in mijn ogen nu niet te gek gaan doen met afmonteren.
In mijn ogen met het volledige groene Caad9 frame van op WW één van de mooiste kleuren Caad9's!!
Stuurlintje waarsch. ook zwart. Wielen twijfel ik (nog steeds) over, maar het worden geen hoge of anderszins opvallende velgen in ieder geval, 24 of 3mm, zwart. En als de stickers tezeer clashen, dan gaan die eraf...
-
- Forum-lid
estorino schreef:Groep wordt dura-ace 7800, zwarte zadelpen en zadel, zwart stuur en stuurpen...Mimoza schreef: ... Mooie kleur, maar in mijn ogen nu niet te gek gaan doen met afmonteren.
Stuurlintje waarsch. ook zwart. Wielen twijfel ik (nog steeds) over, maar het worden geen hoge of anderszins opvallende velgen in ieder geval, 24 of 3mm, zwart. En als de stickers tezeer clashen, dan gaan die eraf...
Mijn persoonlijke ervaring met hoge wielen in de CAAD9: Erg oncomfortabel. Rij nu met Fulcrum R5 en Mavic CXP33, moet zeggen dat dat wel gaat.
� De toestand in de bergen *