Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

marconi
Forum-lid

Gebruikersavatar marconi 18 jan 2006 22:49

Ha, vandaag voor eerste x in fitness tent geweest. Uurtje "gespind". Ging lekker. Wat oefeningen met armen en benen na afloop. Volgende week abonnementje nemen. Dit was een gratis kennismaking. Er waren ook aardige chicks en als ik er als ouwe snoeper naar keek dan ging prompt mijn hartslag omhoog, zag ik! Verder niets !
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

cor01
Forum-lid

cor01 18 jan 2006 22:57

Vanavond weer wezen trainen op het industr. terrein. De vaart zat er al meteen goed in. Blijkbaar komen er sinds de jaarwisseling meer en meer goede racers trainen in voorbereiding op het nieuwe wegseizoen. Het tempo lag heel hoog, vaak tussen de 45 en 50 km p.u. Ondanks het feit dat ik me totaal niet met het kopwerk had bemoeit werd ik er na een klein uurtje gewoon vanaf gereden. Liet in elke bocht een gaatje vallen en op een gegeven moment kreeg ik het niet meer dicht gereden...! Gelukkig kwam ik al snel in een groepje terecht dat ook een flink tempo reed (35 km).
Uiteindelijk toch weer zo'n 60 km gereden.
"Afstappen is geen optie"

neos
Forum-lid

neos 19 jan 2006 12:41

vanmorgen zoals ik al zei met de ATB een stuk op de weg en in het bos gereden.
Ging in het begin niet zo soepel maar dat zal wel aan gisteren avond liggen.
Na 1 uur begon het soepele rollen en kon toen een aardig tempo op de grenswegen rijden wel wat erg vochtig en in het bos zit de vorst er nog in.
cornelli racing cycles Uden

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 19 jan 2006 17:14

Quoten: Origineel geplaatst door andromeda op 15 Januari 2006

Vandaag naar classique d'alphen geweest, mooie leuke pittige route op de mtb. zo,n 45 km door bos en over veel zand. Het was prachtig weer, beetje rijp op het gras en lichte dauw, maw heerlijk fiets weer!

Vrienden van me hebben daar ook gereden. De snelheid lag over heel de linie iets lager dan vorig jaar. Hoe ging het bij jou? Goeie uitslag/tijd?
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

neos
Forum-lid

neos 20 jan 2006 12:34

uitgereden op de Tacx met een boek op het stuur en een lekker rustig cdtje met Ierse volksmuziek.
Natuurlijk met een klein verzet zodat het een beetje op RPM leek  voel me nu weer het mannetje

noppie
Forum-lid

noppie 21 jan 2006 19:24

Vandaag maar gefiets, de 1e keer dit jaar zonder lekke band. Het was lekker af en toe een zonnetje en ik dacht morgen word het kouder laat ik vandaag maar gaan. Rondtje > Noordwijk > Rijnsburg > Valkenburg > Voorschoten > Stompwijk > Benthuizen > Leiden > Katwijk > Noordwijk.
kiekeboe

superb11
Forum-lid

superb11 21 jan 2006 20:11

Vanmiddag met een zonnetje een behoorlijke wind een rondje Midden-Delfland en Westland gereden (80 km): Voorburg-Rijswijk-Delft'-'t Woudt-Schipluiden-Vlaardingen-Maasland-Maassluis-Hoek van Holland-Kijkduin-Scheveningen-Voorburg. Geen toptijd, maar wel lekker 6 keer de uitkijkheuvel bij de Maeslantkering genomen; geen sneeuw op de top maar wel pittig met een windkracht 5-6 tegen!!!

neos
Forum-lid

neos 21 jan 2006 20:14

Vanmiddag tussen de buien door langs de Niers en rondom de Asperder berg in het wald.
Heijen -Hommersum-Kessel-Asperden-Kessel - Hassum-Hommersum- Heijen.Ongeveer 1:40
Op de terug weg werdt de ragger lekker schoongespoeld door een bui regen.

ottie
Forum-lid

Gebruikersavatar ottie 22 jan 2006 01:57

Vandaag lekker het groene rondje op het mountainbikeparcours in Groesbeek gereden en nog 25 kilometers uitrijden. Was wel weer lekker om weer eens op de MTB te zitten. valt na alle duurtraining lang niet mee om alle tempo wisselingen en versnellingen er soepel uit te gooien. Dat belooft nog wat extra trainingen op de MTB dit voorjaar.
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!

whocares
Forum-lid

whocares 22 jan 2006 14:46

Vandaag de toertocht in Helmond gefietst , ging lekker goed , maar de tocht op zich was niet bijzonder. Hij was voor het gebied , dat werd gebruikt , slecht gebruikt. Bovendien rijden ze deze datum meestal de andere kant op , maar ik heb een vermoeden dat dit eigenlijk de afgelaste tocht van 8 weken geleden was en deze dus nu maar uitgepijld hadden.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

cascarsi
Forum-lid

cascarsi 22 jan 2006 15:56

Vandaag de toertocht van Uden gefiets.De 15 km naar uden toe ging het lekker en Ik besloot om me voor de 50 km in te schrijven, maar ik had me overschat, ik dacht dat ik dat wel kon maar door gebrek aan training ging het me te moeilijk af en ben ik bij de 35 km afgehaakt en toen met een rustig tempo door de bossen gefiets en genoten. De eerste uur ging ik als een speer en had ik nergens last van( 23 km in het uur) maar naar de rust ging het helemaal niet meer en ben ik nog 12 km door geharkt. De toertocht zelf had soms hele mooie stukken maar soms ook echte stukken.
tijd: 2 uur 32 min - hartslag gemid: 145 - hartslag max: 173 - kcal: 2591 - km: 69.3 - snelheid gemid: 22.5 - snelheid max: 36.2
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

Plaats reactie