Wat is fout, wat kan echt niet?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
überhaupt met ontbloot bovenlijf op de racefiets, zelfs als je M. cipollini heet is dit fout
Hij zit niet OP de racefiets maar staat er naast.monsieurpinot schreef: überhaupt met ontbloot bovenlijf op de racefiets, zelfs als je M. cipollini heet is dit fout
Dadelijk moet hij ook nog eens gaan douchen en naar het toillet met een shirt aan?
Laatst gewijzigd door Zorro op 22 aug 2015 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
haha! dit was de dag ernaZorro schreef:Hij zit niet OP de racefiets maar staat er naast.monsieurpinot schreef: überhaupt met ontbloot bovenlijf op de racefiets, zelfs als je M. cipollini heet is dit fout
Dadelijk moet hij ook nog eens gaan douchen en naar het toillet met een shirt aan?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
maar ik ben het met je eens: hier is het ook lastig te zien of ie daadwerkelijk fietst
Yes!!!! Dat is dan een dubbele stift. Pak ik de Boer ook nog eens terug op de Aas. Check in the box! Ik laat je mijn rekeningnummer wel weten waar je die 10.000 Euro naar over kunt boeken.
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
als je even geduld hebt wacht ik eerste even op de gift die ik uit nigeria zou krijgen (werd ik gisteren vetrouwelijk over gemaild)Zorro schreef:Yes!!!! Dat is dan een dubbele stift. Pak ik de Boer ook nog eens terug op de Aas. Check in the box! Ik laat je mijn rekeningnummer wel weten waar je die 10.000 Euro naar over kunt boeken.