Canyon
En vandaag wederom een mailtje van Canyon. Twee weken geleden al een mailtje ontvangen dat de verwachte verzendweek voor mijn Ultimate CF SL 8.0 Di2 Aero twee weken werd opgeschoven naar 6-10 juli en vandaag nogmaals twee weken later naar 20-24 juli.
Ik ben benieuwd wat ik over twee weken te horen krijg. Gezien de reacties op Trustpilot ben ik er nog niet gerust op dat het hierbij blijft.
Ik ben benieuwd wat ik over twee weken te horen krijg. Gezien de reacties op Trustpilot ben ik er nog niet gerust op dat het hierbij blijft.
Dat is nog altijd 2 weken eerder dan ze mij hebben toegezegd (disc di2 aero). Welke maat/kleur heb je besteld, ik maat L in de kleur zwart. Nog ff en dan komt de 2021 versie misschien al wel uit. Suc6 met wachtendepiep schreef: ↑22 jun 2020 18:08 En vandaag wederom een mailtje van Canyon. Twee weken geleden al een mailtje ontvangen dat de verwachte verzendweek voor mijn Ultimate CF SL 8.0 Di2 Aero twee weken werd opgeschoven naar 6-10 juli en vandaag nogmaals twee weken later naar 20-24 juli.
Ik heb de blauwe besteld in maat XL. Toen ik hem begin april bestelde was ie nog wel €200 goedkoper dan nu. Jij ook succesEurie schreef: ↑23 jun 2020 00:45Dat is nog altijd 2 weken eerder dan ze mij hebben toegezegd (disc di2 aero). Welke maat/kleur heb je besteld, ik maat L in de kleur zwart. Nog ff en dan komt de 2021 versie misschien al wel uit. Suc6 met wachtendepiep schreef: ↑22 jun 2020 18:08 En vandaag wederom een mailtje van Canyon. Twee weken geleden al een mailtje ontvangen dat de verwachte verzendweek voor mijn Ultimate CF SL 8.0 Di2 Aero twee weken werd opgeschoven naar 6-10 juli en vandaag nogmaals twee weken later naar 20-24 juli.
- TheTourist
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Dit lijkt me gewoon de ‘oude’ in een merkwaardige kleur.
-
- Forum-lid
Volgens mij ook inderdaad het huidige model met een beetje Bianchi-achtige kleuren .
Ben toch wel benieuwd naar de nieuwe Aeroad en of er bijvoorbeeld ook een nieuwe Ultimate aan zit te komen.
Ben toch wel benieuwd naar de nieuwe Aeroad en of er bijvoorbeeld ook een nieuwe Ultimate aan zit te komen.
Is eerder het filter van Instagram, hij heeft ondertussen zelf een foto geplaatst waar de kleur blauw wel beter uitkomtmartijnnnn schreef: ↑29 jun 2020 19:26 Volgens mij ook inderdaad het huidige model met een beetje Bianchi-achtige kleuren .
Canyon Grail CF 8.0 besteld op 26 juni, wordt vandaag al geleverd. 14 dagen vroeger dan voorzien.
Edit, jammer genoeg wat schade aan het frame op een toch wel zichtbare plaats. Benieuwd hoe ze gaan reageren bij Canyon.
Edit, jammer genoeg wat schade aan het frame op een toch wel zichtbare plaats. Benieuwd hoe ze gaan reageren bij Canyon.
Ik had enkele bijna onzichtbare krasjes op het frame bij de drinkbushouder en mocht kiezen tussen een nieuw frame of een waardebon voor de site.. Het bedrag zal afhankelijk zijn van de schade denk ik.