Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
-
- Forum-lid
en nog grappiger is dat het ligstuur ook nog kan worden gebruikt om de regen tegen te houden :O
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
- plantagenet
- Forum-lid
Ik ben voor winter een beetje aan het kijken voor een mountainbike als woon-werk fiets (ipv van de racert)....toen kwam ik deze tegen
Giant Z.G.A.N.
Kijk eens naar die voorvork. Volgens mij heeft de vorige eigenaar een keer een noodstop gemaakt tegen een muur of zo, dat ding staat helemaal naar binnen gebogen.
Giant Z.G.A.N.
Kijk eens naar die voorvork. Volgens mij heeft de vorige eigenaar een keer een noodstop gemaakt tegen een muur of zo, dat ding staat helemaal naar binnen gebogen.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
[quote="mathijst"]http://link.marktplaats.nl/400427059
zie dat stuur![/quote]
Die heeft nog stalen cranks met spieen, dat was rond 1970 al ongebruikelijk.
zie dat stuur![/quote]
Die heeft nog stalen cranks met spieen, dat was rond 1970 al ongebruikelijk.
Cheap light strong, choose two
[quote="Basko"] Fietst'ie zo de Alpe d'Huez en Galibier ee op (met een 53/25 verzetje!!!!)[/quote]
Moet je die vriend van jou ff vertellen dat er aan de linkerkant van zn stuur een shifter zit(soort handvat, kan je niet omheen) met daaraan twee hendeltjes. Als hij op het kleinste hendeltje duwt verlengt hij direct de levensduur van zijn knie-gewricht.
Moet je die vriend van jou ff vertellen dat er aan de linkerkant van zn stuur een shifter zit(soort handvat, kan je niet omheen) met daaraan twee hendeltjes. Als hij op het kleinste hendeltje duwt verlengt hij direct de levensduur van zijn knie-gewricht.
[quote="TiesT"][quote="Basko"] Fietst'ie zo de Alpe d'Huez en Galibier ee op (met een 53/25 verzetje!!!!)[/quote]
[/quote]
De meeste profs belasten hun knieen zwaarder dan die vriend.
Je moet al een enorm vermogen hebben om je knie te beschadigen met fietsen.
(Bernard Hinault)
[/quote]
De meeste profs belasten hun knieen zwaarder dan die vriend.
Je moet al een enorm vermogen hebben om je knie te beschadigen met fietsen.
(Bernard Hinault)
Cheap light strong, choose two