Sieper schreef:Boequette reeks, Oh dokter wat doet u nu, Ik steek mijn dikke naald in je.
Thomas Dekker
Ik heb nog wel respect voor Dekker, hij heeft verkeerde keuzes gemaakt en geeft dat toe. Welke overwegingen hij had om daar een boek over te laten schrijven? Moreel en/of financieel, maar het had zoveel beter kunnen zijn geschreven. Het boek gaat nu bij de oude kranten.
Humor van Marec, een tekenaar uit Brugge.
Een voorbode hopelijk voor nog meer openheid en eerlijkheid binnen het wielrennen. Ik bekijk het dan maar uit perspectief om huidige wielrennen hiervan te laten leren om met z'n allen te streven te werken naar een schone(re) sport. Naief? wellicht.
-
- Forum-lid
Inderdaad naief. Het streven naar een schonere sport zou ook helemaal niet nagestreefd moeten worden. Wielrennen (vooral op de weg) is op zich saai. De factor list en bedrog maakt juist dat het voor de mensen aan de zijlijn amusanter wordt.robbiey schreef:Een voorbode hopelijk voor nog meer openheid en eerlijkheid binnen het wielrennen. Ik bekijk het dan maar uit perspectief om huidige wielrennen hiervan te laten leren om met z'n allen te streven te werken naar een schone(re) sport. Naief? wellicht.
WTFQuarantanove schreef:Het streven naar een schonere sport zou ook helemaal niet nagestreefd moeten worden. Wielrennen (vooral op de weg) is op zich saai. De factor list en bedrog maakt juist dat het voor de mensen aan de zijlijn amusanter wordt.
Dus jij gaat valsspelen en bedrog toedichten als een intrinsieke amusements waarde?
Van welke molen heb jij een klap gehad of moet dit gewoon een "lollige" troll post worden gezien?
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Zit op zich een kern van waarheid in. Door doping worden de absolute verschillen groter waardoor de koers aantrekkelijker wordt. Nu is het wachten tot 2 km van de meet, Virenque ging demarreren op de eerste col.
Dan weet jij zeker niet wat er bij korfbal onder de douche gebeurd? Ik zou het maar eens aan Thomas vragen. Hij is ooit begonnen met korfbal.chrissiewizzie schreef:En list en bedrog is vast onderdeel van wielrennen en geeft de mooiste verhalen. Ik ben niet voor valsspelen, maar ik hou wel van de verhalen die het oplevert. Allemaal brave Hendrikjes in het peloton is wel heel eeg saai. Dan kun je net zo goed naar korfbal gaan kijken...
o'7o
Hoe hard kun je jezelf in één regel tegenspreken.chrissiewizzie schreef: Ik ben niet voor valsspelen, maar ik hou wel van de verhalen die het oplevert.
@Havana.
Quarantanove schreef:Het streven naar een schonere sport zou ook helemaal niet nagestreefd moeten worden.
Dus dan zeg je dus dat je doping oogluikend zo af en toe wel moet toe staan om het maar spannender te maken?havana schreef:Zit op zich een kern van waarheid in. Door doping worden de absolute verschillen groter waardoor de koers aantrekkelijker wordt. Nu is het wachten tot 2 km van de meet, Virenque ging demarreren op de eerste col.
Jullie zijn dus nog erger dan de UCI. Wat een kul en kwats van jullie drie.
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Zorro schreef:Hoe hard kun je jezelf in één regel tegenspreken.chrissiewizzie schreef: Ik ben niet voor valsspelen, maar ik hou wel van de verhalen die het oplevert.
@Havana.
Quarantanove schreef:Het streven naar een schonere sport zou ook helemaal niet nagestreefd moeten worden.Dus dan zeg je dus dat je doping oogluikend zo af en toe wel moet toe staan om het maar spannender te maken?havana schreef:Zit op zich een kern van waarheid in. Door doping worden de absolute verschillen groter waardoor de koers aantrekkelijker wordt. Nu is het wachten tot 2 km van de meet, Virenque ging demarreren op de eerste col.
Jullie zijn dus nog erger dan de UCI. Wat een kul en kwats van jullie drie.
waren de tour's in de tijd van Armstrong en co leuk om zien?
ja tuurlijk, knallen op een col, minuten pakken, ... voorspelbaar maar amusant!
nu? sky van start tot einde op kop in iedere rittenkoers (giro, tour, veulta, ...)
en controleren die handel, das allang geen koers meer zenne
net 't zelfde bij sprint ritten, paar man voor, boeltje aan de ketting houden laatste 50km rustig inkorten laatste 10km ferm terughalen laatste 5km treintjes op de rails zetten en gaan ...
't is zuiverder (hoop ik) maar aantrekkelijk is het verre van
And if it's fast or slow
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)