Doe eens mee: Waar laagst geprijsd?
Bij Salden zie ik ze staan voor 299, maar ik kan het mis hebben. In Duitsland 245.
-
- Forum-lid
De ultegra shifters (sti) 6700 kosten bij salden toch echt tegen de 300 euro. Jij hebt remhoeven voor 119 gezien, dat zijn niet de shifters.
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
Assos Uno, 129 bij Salden, elders goedkoper?
Complete groupset Sram Force, Bij Salden voor 799. Waar goedkoper? Mag ook een webshop zijn
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bikeparts4u.nl, stuk goedkoper. En topzaak!
Less is bore
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Je zou hier bij Planet-X kunnen kijken of ze nog niet uitverkocht zijn. Een setje 6600 STI-levers kost daar € 185,39 (excl. verzendkosten).basto97 schreef:Ik ben op zoek naar Ultegra shifters, waar het goedkoopst?...Op zoek naar een double. Ik heb niet heel veel verstand van webshops maar ik vond ze op Salden voor €119.
Als iemand een setje 2dehands ziet staan in goede staat is dat ook goed.
60 x Ventoux
Ik neem aan dat hij ze zonder waslijnen wil..
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Je zou best eens gelijk kunnen hebben, doch TS is 'zuinig' met details v.w.b. zijn wensen en ik stuitte toevallig op het setje bij Planet-X, vandaar.havana schreef:Ik neem aan dat hij ze zonder waslijnen wil..
60 x Ventoux
Ik heb nieuwe remblokken nodig voor de SCRAM (force). Ik heb ze voor zaterdag nodig maar kan alleen een setje vinden op bikeparts4u.nl en scramshop.nl. Beiden met een te lange levertijd (van 3-4 werkdagen). Iemand een adres met een kortere levertijd?
edit: bij bikeparts4u blijken ze voorradig te zijn
apojapo schreef:Ik heb nieuwe remblokken nodig voor de SCRAM (force). Ik heb ze voor zaterdag nodig maar kan alleen een setje vinden op bikeparts4u.nl en scramshop.nl. Beiden met een te lange levertijd (van 3-4 werkdagen). Iemand een adres met een kortere levertijd?
Je bent al voorzien/besteld waarschijnlijk maar je kunt ook met shimano blokken rijden, rij zelf ook force met dura ace/ultegra blokken