Voorbeeld?LongTallErne schreef:Gelukkig doen we dat in Nederland niet.... of toch wel.....
Verschil is dat wij ze na een mindere periode weer in de stront laten zakken...
Wielrennen op tv
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Noem in het huidige "klassieke" peleton 3 renners met hetzelfde palmares als Boonen.dwangarbeider schreef:Ja de verheerlijking van Boonen is echt belachelijk aan het worden. In feite teert hij al jaren op enkele korte piekjes per seizoen en dan is het altijd weer net niet.
Sporza is tot nader bericht een Vlaamse televisiezender, dat er ook veel Nederlanders naar kijken daar heeft de VRT toch geen schuld aan.
Misschien moeten we hier een petitie starten zodat de Nederlandse omroepen meer koers gaan uitzenden.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Maar die onderbreken dan weer op de meest onverwachte momenten voor reclame.Karl66 schreef:Je kan ook gewoon eurosport kijken, die zenden nog veel meer wielrennen uit dan Sporza en dan hoef je je niet te ergeren aan het Belgische commentaar.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Ehm daar zit ook een belg die wel geteld 2 woorden Italiaans kent..Karl66 schreef:Je kan ook gewoon eurosport kijken, die zenden nog veel meer wielrennen uit dan Sporza en dan hoef je je niet te ergeren aan het Belgische commentaar.
Maak joe woar
- daniel1975
- Forum-lid HC
En die zijn co-commentator niet aan het woord laat tegenwoordig....
Mag ik gewoon DeMart terug?
Mag ik gewoon DeMart terug?
Less is bore
-
- Forum-lid
Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.
Maak joe woar
- daniel1975
- Forum-lid HC
Overigens deed hij hetzelfde over Lance als wat MW nu doet over TB en PG. Hopelijk geen voorteken
Less is bore
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat hij zelfs geen enkel woord Polynesisch kent, maar maakt hem dat een slechtere verslaggever?Fietsen?altijd schreef:Ehm daar zit ook een belg die wel geteld 2 woorden Italiaans kent..Karl66 schreef:Je kan ook gewoon eurosport kijken, die zenden nog veel meer wielrennen uit dan Sporza en dan hoef je je niet te ergeren aan het Belgische commentaar.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
Extra time koers
29 maart 2017, 21:15 - 22:10 uurCanvas
TALKSHOW Ruben Van Gucht blikt met koerskenners terug op pas verreden wielerwedstrijden. Zijn vaste gesprekspartner is Karl Vannnieuwkerke.
Gasten: Bram Tankink, Mathieu van der Poel en Oliver Naesen.
29 maart 2017, 21:15 - 22:10 uurCanvas
TALKSHOW Ruben Van Gucht blikt met koerskenners terug op pas verreden wielerwedstrijden. Zijn vaste gesprekspartner is Karl Vannnieuwkerke.
Gasten: Bram Tankink, Mathieu van der Poel en Oliver Naesen.
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben
-
- Forum-lid
Dan hij je nog nooit naar hem geluisterd, UN CHILOMETROKarl66 schreef:Ik heb zo'n flauw vermoeden dat hij zelfs geen enkel woord Polynesisch kent, maar maakt hem dat een slechtere verslaggever?Fietsen?altijd schreef:Ehm daar zit ook een belg die wel geteld 2 woorden Italiaans kent..Karl66 schreef:Je kan ook gewoon eurosport kijken, die zenden nog veel meer wielrennen uit dan Sporza en dan hoef je je niet te ergeren aan het Belgische commentaar.
Maak joe woar