Het grote woon-werk topic
Zoooo geen zin vanochtend om naar het werk te fietsen.
Kan het nou nooit eens een paar weken droog en windstil zijn?
Van ellende de kortste weg genomen, dat was zeker anderhalf jaar geleden dat ik die gefietst heb.
Vanmiddag met de wind in de rug het daggemiddelde maar weer omhoog gehaald.
(en de frustratie eruit getrapt)
Kan het nou nooit eens een paar weken droog en windstil zijn?
Van ellende de kortste weg genomen, dat was zeker anderhalf jaar geleden dat ik die gefietst heb.
Vanmiddag met de wind in de rug het daggemiddelde maar weer omhoog gehaald.
(en de frustratie eruit getrapt)
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Gisteren tot ongeveer 20.30 overgewerkt en met beetje regen naar huis... halverwege barste het echt los en op het moment dat ik niet meer kon tellen tussen de flits en d eknal vond ik het best wel spannend. Tja.. en ik had twee keuzes langs een bomenrij of dwars door de polder zonder beschutting. Toch maar voor de bomen gekozen.
En wat een water... onder mij 1 grote V en het water gutste werkelijk van de spatbordjes... dat was dan wel weer een gaaf gezicht en ook wel weer genieten. En ik kan weer een code oranje bijschrijven op mijn Palmares
En dan vanochtend... een weertje alsof er niets aan de hand was.. Lekker !
En wat een water... onder mij 1 grote V en het water gutste werkelijk van de spatbordjes... dat was dan wel weer een gaaf gezicht en ook wel weer genieten. En ik kan weer een code oranje bijschrijven op mijn Palmares
En dan vanochtend... een weertje alsof er niets aan de hand was.. Lekker !
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Vandaag 100km woon/werk en het was toch heerlijk weer om te fietsen. Niet te warm en niet teveel wind. Kan je echt uren volhouden dan
Bij mij als eigen baas kan woon-werk-fietsen maar een enkele keer, maar vandaag had ik het wel prima voor elkaar: lunchafspraak in Scheveningen, 25 km fietsen enkele reis vanuit R'dam. Enorm genoten van het weer! Elke andere manier om er te komen had ik als straf ervaren. OV zou ook niet sneller geweest zijn trouwens.
Vooral erg leuk om op een gegeven ogenblik ineens de frisse zeelucht te ruiken.
Louise
Vooral erg leuk om op een gegeven ogenblik ineens de frisse zeelucht te ruiken.
Louise
Weblog over hoe ik op mijn 50e Ironman werd (en meer): http://www.delftweg9.nl/triathlon/
Vanmorgen weer heerlijk drie kwartier getrapt.. Ook zonder al te veel inspanning.. Kon prima in een treintje aansluiten van een andere wielrenner die achter een elektrische fiets aangesloten was.. Lekker!
#HoeMoeilijkKanHetZijn
Dit wordt weer zo'n ochtend dat ik spijt heb dat ik de auto op het werk heb achter gelaten om terug te fietsen en vandaag weer heen te gaan Gisteravond hadden ze deze troep nog niet zo duidelijk voorspeld.......zo geen zin in anderhalf uur fietsen met soppende schoenen.
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
-
- Forum-lid
En? Heb je het overleefd raassie? Ik was heeeel blij toen ik onder de douche stond op m'n werk, bah wat was ik nat en vies, en ik hoef maar drie kwartier...
Het viel me uiteindelijk mee. Toen ik de deur uitstapte hooste het behoorlijk, dus binnen 10 min behoorlijk nat. Daarna nog wat miezer en na ongeveer een half uur was het droog. Vlak bij het werk begon het weer te spetteren. Maar vies was ik wel ja
Pijn is fijn, toch?
- ophetkantje
- Forum-lid
Voor het eerst in weken de behoefte om weer eens naar dit topic te kijken (Wel iedere dag gefiest natuurlijk). Geloof dat het meer dan een maand geleden is dat ik zonder natte weg, regen of sterke dreiging van regen op mijn fiets ben gestapt. Doe al enkele jaren iedere dag woon-werk op de fiets, maar heb nog nooit zo'n lange periode gehad waarin ik elke dat wel wat nat ben geworden. (Al was het soms alleen van de natte weg). Vanmorgen heerlijk beetje zon, kurkdroge weg en weinig wind, dan geniet ik weer echt van het fietsen zelf. (en niet alleen van het feit dat ik niet aan hoef te sluiten in die sliert blik op de Azoveel)
Laatst gewijzigd door ophetkantje op 04 jul 2016 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Ach, ik zeg ook maar wat
Hier vandaag ook voor het eerst weer op fiets naar werk ( Zwolle<>Apeldoorn; 43 km enkel), want eindelijk goed weer, alleen wel vanochtend wind tegen, en zag er naar uit terugweg ook , maar nu het er nu uitziet op weeronline lijkt dat nu weer mee te vallen
- Wolfhound32
- Forum-lid
Eens. Het lijkt wel of überhaupt de mooi weer ritten op de vingers van 1 hand te teller zijn dit jaar.ophetkantje schreef:Voor het eerst in weken de behoefte om weer eens naar dit topic te kijken (Wel iedere dag gefiest natuurlijk). Geloof dat het meer dan een maand geleden is dat ik zonder natte weg, regen of sterke dreiging van regen op mijn fiets ben gestapt. Doe al enkele jaren iedere dag woon-werk op de fiets, maar heb nog nooit zo'n lange periode gehad waarin ik elke dat wel wat nat ben geworden. (Al was het soms alleen van de natte weg). Vanmorgen heerlijk beetje zon, kurkdroge weg en weinig wind, dan geniet ik weer echt van het fietsen zelf. (en niet alleen van het feit dat ik niet aan hoef te sluiten in die sliert blik op de Azoveel)