Wielerseizoen 2023
- Enzzo
- Forum-lid HC
Tja als je zelf steeds de forcing moet voeren en je krijgt telkens een verse renner in je wiel dan houdt het op een zeker moment op hè!
Ze hadden wellicht het hele team wat in België aan het koersen was beter ingezet voor Mathieu!!!
Ze hadden wellicht het hele team wat in België aan het koersen was beter ingezet voor Mathieu!!!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Bijna vergeten, deze middag heeft Kopecky het gehaald bij de dames.
Nog even ter info, in de koers in Wetteren die ze vorige week bij de junioren mannen heeft gereden is ze als 22e aangekomen.
Nog even ter info, in de koers in Wetteren die ze vorige week bij de junioren mannen heeft gereden is ze als 22e aangekomen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
Daar 22e worden is denk ik een straffere prestatie van vandaag!! Knap.
Less is bore
Op zich spannende kampioenschappen maar onder de streep lijkt de ploeg belangrijker dan de renner en op zo'n nationaal kampioenschap zijn er te weinig sterke ploegen.
Op het BK heb je er dan nog twee maar als van Aert voor QS gaat rijden, kan Alpecin het ook niet meer.
Op het BK heb je er dan nog twee maar als van Aert voor QS gaat rijden, kan Alpecin het ook niet meer.
Campagnolo Ultra Dork
https://twitter.com/OutOfCycling/status ... 7943961601 hij doet weer zo'n mooie truc
Vicenza schreef: ↑25 jun 2023 22:02 https://twitter.com/OutOfCycling/status ... 7943961601 hij doet weer zo'n mooie truc
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
-
- Forum-lid
Geen weldenkend mens pronkt met een rit die niemand wilde winnen, die 25km voor de finish de tijdsopname deed stoppen. Verschrikkelijk !"In de Ronde van Zwitserland heb ik een aantal mindere dagen, maar dan win ik toch nog een rit"