is er niet. Tweedehands dus.....nijsss schreef: ↑23 jul 2020 21:49 Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar een tijdritstuur (opzet) die past op de H36 aerocockpit. Ik zie dat Canyon momenteel niets in de store heeft en zie ook niet zo snel een oplossing bij andere winkels. Heeft iemand van jullie een oplossing? Bijvoorbeeld een anders opzetstuur in de markt die ook op de H36 aerocockpit past?
Canyon
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
De mounts zijn inderdaad niet fraai maar een bel is verplicht (en tegenwoordig ook echt wel nodig gezien de drukte op de fietspaden). HBM heeft tegenwoordig ook een verwijderbare bel die fraaier & lichter is maar alleen op de CP10/20 en H31 past. Of hij echt steun nodig heeft weet ik niet maar als ik de keuze heb tussen het "ondersteunen" d.m.v aankoop bij een Mega firma als Canyon en een enthousiaste NL ondernemer dan lijkt me dat een eenvoudige keus. De HMB (en nee, die monteer je niet op je stuur maar op dezelfde wijze als de Canyon mount) kost overigens 60 euro en is dus een stukkie duurder dan 35 euro (niet leverbaar overigens) voor de mount en een belJoseba schreef: ↑23 jul 2020 08:15 Voor zowel de Canyon mount als de HideMyBell geldt dat het lelijke mounts zijn die je op je stuur monteert. Het belletje van de Deca is €2,90 en de HMB begint bij €29 volgens mij. Ben persoonlijk sowieso geen voorstander van een bel maar met sommige ritjes kan het handig zijn. Dat Deca ding kan je ook verwijderen als je wil, die HMB is permanent.
Ik wist trouwens niet dat het bedrijf/eigenaar steun nodig heeft, gaan de zaken niet goed?
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
Dat is niet de keus. De keus is tussen een belletje van de Decathlon van €2,89 die ik in mijn bestaande mount (http://edge-mount.bike/) dan duwen of een lelijke HMB voor €60... Dan lijkt me dat inderdaad een eenvoudige keus.
Excuus, we gaan off-topic hier.
-
- Forum-lid
Als je nu de Grail AL 7.0 bestelt, moet je 4 maand wachten op de grijze versie, en 6 maand op de groene.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
lees: De aluminium grail is uitverkocht. En ze gaan pas komend najaar weer een nieuwe batch verschepen.Eddy Merckx schreef: ↑30 jul 2020 12:21 Als je nu de Grail AL 7.0 bestelt, moet je 4 maand wachten op de grijze versie, en 6 maand op de groene.
Want dat uitleveren per november - januari, is zo op t oog, voor alle alu grail uitvoeringen.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Pluisie schreef: ↑20 jul 2020 07:35depiep schreef: ↑17 jul 2020 22:08Vandaag heb ik dan eindelijk bericht gekregen dat mijn fiets is verzonden. Zoals het er nu naar uit ziet heb ik hem morgen in huis.
Uiteindelijk is er bij de betaling nog iets misgegaan bij Splitit waardoor de verzending nog eens bijna drie weken langer duurde.
Voor degenen die nog wachten, succes
Nieuwe CF: CFR: https://www.canyon.com/nl-nl/road-bikes ... imate-cfr/
Beste carbon ever, lichtgewicht en het kost niets . Blijf nog wel even doorfietsen op mijn huidige Ultimate.
Beste carbon ever, lichtgewicht en het kost niets . Blijf nog wel even doorfietsen op mijn huidige Ultimate.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Hoe blijven ze het bedenken. daar kunnen de Specialized boys nog iets van leren.meuk schreef: ↑11 aug 2020 20:44 Nieuwe CF: CFR: https://www.canyon.com/nl-nl/road-bikes ... imate-cfr/
Bron: CanyonHet carbon is zo exclusief dat we toestemming moesten vragen aan het Japanse leger om het te mogen gebruiken.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Het losse frame is dan wel bijna 15% goedkoper dan de nieuwe SL7 van specialized
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als je ooit je fiets verkoopt zal het prijsverschil minimaal even groot zijn.MarkVeenstra schreef: ↑12 aug 2020 15:14 Het losse frame is dan wel bijna 15% goedkoper dan de nieuwe SL7 van specialized
En als niet-spesh-fan kan ik er toch onmogelijk omheen dat in die prijsklasse de Tarmac toch wel fantastische kleuren heeft.
Dit in tegenstelling tot Canyon waar het weer saaiheid troef is.
Less is bore
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Daar ben ik het zeker mee eens!
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013