Vandaag gefietst in 2010?
-
- Forum-lid
Toch nog wat foto's kunnen uploaden. Weer een rondje Voerstreek.
Na het slechte weer van gisteren..
..waar door we maar op weg gingen naar Maastricht..
..om een kaarsje te branden voor mooi weer voor vandaag.
Maar zelfs in Maastricht was erg weinig te beleven.
Het kaarsje branden heeft geholpen! Mooi weer vandaag! Hier onze achtertuin.
Snel de Vaalserberg op richting het 3-landenpunt.
En daarna afdalen in Belgie.
Een heerlijke dag weer! Morgen wordt er ook goed weer verwacht dus schuiven we de winkel-plannen nog een dagje op
Na het slechte weer van gisteren..
..waar door we maar op weg gingen naar Maastricht..
..om een kaarsje te branden voor mooi weer voor vandaag.
Maar zelfs in Maastricht was erg weinig te beleven.
Het kaarsje branden heeft geholpen! Mooi weer vandaag! Hier onze achtertuin.
Snel de Vaalserberg op richting het 3-landenpunt.
En daarna afdalen in Belgie.
Een heerlijke dag weer! Morgen wordt er ook goed weer verwacht dus schuiven we de winkel-plannen nog een dagje op
- Le Grimpeur
- Forum-lid
[quote="BianchiSL3"].......Een heerlijke dag weer! Morgen wordt er ook goed weer verwacht dus schuiven we de winkel-plannen nog een dagje op
[/quote]
Het is daar, aan je foto's te zien, ook mooi en zelfs ook nog zonnig! Maar als je daar maar blijft hangen, kom je natuurlijk nooit in de Provence:D!
[/quote]
Het is daar, aan je foto's te zien, ook mooi en zelfs ook nog zonnig! Maar als je daar maar blijft hangen, kom je natuurlijk nooit in de Provence:D!
60 x Ventoux
-
- Forum-lid
[quote="Le Grimpeur"][quote="BianchiSL3"].......Een heerlijke dag weer! Morgen wordt er ook goed weer verwacht dus schuiven we de winkel-plannen nog een dagje op
[/quote]
[/quote]
Dat is idd weer dom natuurlijk
Misschien de mei-vakantie dan maar..
[/quote]
[/quote]
Dat is idd weer dom natuurlijk
Misschien de mei-vakantie dan maar..
-
- Forum-lid
[quote="kauw vot"]Mooie reportage & foto's BianchiSL3.
BTW je moet bijna mijn huis zien liggen... Zaterdag soms fietsplannen?, dan kan er nog een Cervelo bij op de foto 'o)[/quote]
Ik sta nu bijna klaar om op de fiets te stappen, maar zaterdag is nog niet helemaal zeker. We 'moeten' dan nog een keer naar Maastricht dus het zal zaterdagmiddag een klein rondje worden denk ik. Zondag gaan we in de loop van de dag weer naar huis dus zal het geen fietsen worden.
BTW je moet bijna mijn huis zien liggen... Zaterdag soms fietsplannen?, dan kan er nog een Cervelo bij op de foto 'o)[/quote]
Ik sta nu bijna klaar om op de fiets te stappen, maar zaterdag is nog niet helemaal zeker. We 'moeten' dan nog een keer naar Maastricht dus het zal zaterdagmiddag een klein rondje worden denk ik. Zondag gaan we in de loop van de dag weer naar huis dus zal het geen fietsen worden.
-
- Forum-lid
Vandaag een ritje gemaakt door Belgie en het voormalig staatje Moresnet.
De jongens wilden ook wel weer een keertje mee. Gezellig.
Eerst maar eens de pas van de Wolfhaag omhoog.
En zonder te trappen Belgie in.
Lekker strak huis, prachtig!
Heerlijke weggetjes richting Moresnet.
Onderweg al wat Rabo-renners gespot; morgen en overmorgen is er de Cauberg-clinic, het klantenevent van de bank.
De jongens wilden ook wel weer een keertje mee. Gezellig.
Eerst maar eens de pas van de Wolfhaag omhoog.
En zonder te trappen Belgie in.
Lekker strak huis, prachtig!
Heerlijke weggetjes richting Moresnet.
Onderweg al wat Rabo-renners gespot; morgen en overmorgen is er de Cauberg-clinic, het klantenevent van de bank.
-
- Forum-lid
dat weggetje naar dat morsenest doet mij denken aan de klimomloop van munstergeleen, dat was ook zo'n soort parcours. ( en dat voor een wedstrijd)
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
-
- Forum-lid
[quote="Theo V"]Zo te zien hebben jullie weer een prachtige herfstvakantie Hans.
Veel plezier nog de rest van het weekend.[/quote]
Het is idd een prima vakantie Theo! Vandaag wel voor de laatste keer hier gefietst want ivm de verwachte regen toch maar eerst gefietst en straks naar Maastricht. Buienrader ziet er nu wat beter uit (voor Vaals) dan om 9:00 uur dus misschien valt het nog mee. Morgen weer naar Rotterdam. In tegenstelling tot de laatste jaren niet doorgeboekt voor volgend jaar herfst. Voor de herfstvakantie van 2011 hebben we al een prachtig huis geboekt in het Maarkedal tussen Oudenaarde en Geraardsbergen.
Koud en winderig maar nog steeds droog. Tot 11:30 volgens buienradar..
Onze uitvalbasis, een huisje in Landal Vaals.
Het lijken wel miniatuur koeien.
De Smidse, een aanrader in Epen.
Het fietsen zit er op, morgen weer inpakken en naar huis.
Veel plezier nog de rest van het weekend.[/quote]
Het is idd een prima vakantie Theo! Vandaag wel voor de laatste keer hier gefietst want ivm de verwachte regen toch maar eerst gefietst en straks naar Maastricht. Buienrader ziet er nu wat beter uit (voor Vaals) dan om 9:00 uur dus misschien valt het nog mee. Morgen weer naar Rotterdam. In tegenstelling tot de laatste jaren niet doorgeboekt voor volgend jaar herfst. Voor de herfstvakantie van 2011 hebben we al een prachtig huis geboekt in het Maarkedal tussen Oudenaarde en Geraardsbergen.
Koud en winderig maar nog steeds droog. Tot 11:30 volgens buienradar..
Onze uitvalbasis, een huisje in Landal Vaals.
Het lijken wel miniatuur koeien.
De Smidse, een aanrader in Epen.
Het fietsen zit er op, morgen weer inpakken en naar huis.
Buienradar-verwachting is ook niet te vertrouwen, het was vandaag zeker tot 15:00 droog! Met foto's kan ik niet pronken, kort 40km klimrondje Gulperberg-Schweiberg-Camerig-Vijlen gedraaid, langere tocht niet aangedurfd.
Onderweg bij Vijlen nog Rabo-clinic rijders ingehaald, reed er een n.b. bij 6..7 graden in zijn korte broek *hoofdschud*
En als je nog eens in de buurt bent, precies tegenover de kerk in Holset ligt een leuke herberg/fiets-wandelcafe!
Onderweg bij Vijlen nog Rabo-clinic rijders ingehaald, reed er een n.b. bij 6..7 graden in zijn korte broek *hoofdschud*
En als je nog eens in de buurt bent, precies tegenover de kerk in Holset ligt een leuke herberg/fiets-wandelcafe!
-
- Forum-lid
[quote="kauw vot"]
En als je nog eens in de buurt bent, precies tegenover de kerk in Holset ligt een leuke herberg/fiets-wandelcafe![/quote]
Bedoel je 't Klükske of Oud-Holset? Ik heb in beide meermaals gegeten, en niet alleen dit jaar
En als je nog eens in de buurt bent, precies tegenover de kerk in Holset ligt een leuke herberg/fiets-wandelcafe![/quote]
Bedoel je 't Klükske of Oud-Holset? Ik heb in beide meermaals gegeten, en niet alleen dit jaar