De grote wielren quiz!
[quote="Auke"]Ik zat maar wat te gokken, mag dat ook al?
Maar ik moet nu dus ook een wielervraagje bedenken, nou dat wordt moeilijk, zal er even een half uurtje over nadenken.[/quote]
Okay, laat ik het maar bij het schaatsen houden, uit dat wereldje kom ik toch een beetje.....
Noem de zus van een legendarisch schaatser die wereldkampioene wielrennen op de weg werd?
Maar ik moet nu dus ook een wielervraagje bedenken, nou dat wordt moeilijk, zal er even een half uurtje over nadenken.[/quote]
Okay, laat ik het maar bij het schaatsen houden, uit dat wereldje kom ik toch een beetje.....
Noem de zus van een legendarisch schaatser die wereldkampioene wielrennen op de weg werd?
De volgende renners staan hier gerangschikt:
Roger De Vlaeminck
Rik Van Looy
Raymond Poulidor
Miguel Indurain
Laurent Jalabert
Lance Armstrong
Tony Rominger
Alfredo Binda
Louison Bobet
Giuseppe Saronni
Ferdi Kübler
Wat is de logica?
Roger De Vlaeminck
Rik Van Looy
Raymond Poulidor
Miguel Indurain
Laurent Jalabert
Lance Armstrong
Tony Rominger
Alfredo Binda
Louison Bobet
Giuseppe Saronni
Ferdi Kübler
Wat is de logica?
Gazelle Team TVM \'99
Okay, dan maar weer terug naar mijn favoriete combi schaatsen-wielrennen. Past ook wel mooi bij de tijd van het jaar.
Noem minimaal 7 schaatsers/wielrenners (man of vrouw) die zowel hebben deelgenomen aan de Olympische Winterspelen (schaatsen) als de Olympische Zomerspelen (wielrennen). Noem daarbij minimaal 4 Nederlanders en de oudste van de 7 mag niet geboren zijn voor 4 december 1959.
Noem minimaal 7 schaatsers/wielrenners (man of vrouw) die zowel hebben deelgenomen aan de Olympische Winterspelen (schaatsen) als de Olympische Zomerspelen (wielrennen). Noem daarbij minimaal 4 Nederlanders en de oudste van de 7 mag niet geboren zijn voor 4 december 1959.
-
- Forum-lid
-
Laatst gewijzigd door Deleted_User op 26 jul 2017 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Maarten ducrot?
EEhhh, ik bedoel Herbert Dijkstra.
EEhhh, ik bedoel Herbert Dijkstra.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.