Ik had ze in een week en de postbode stond met het pakketje aan de deur als ik even 37,05 euro wou dokken. Gelukkig was het een vriendelijke man dus kwam hij later weer en kon ik pinnen.Noorderkracht schreef:Binnen hoeveel dagen waren jullie wielen verzonden en ontvangen? Kan iemand het wat detaillistisch vertellen?
Carbon clinchers uit China vragen
-
- Forum-lid
Maak joe woar
-
- Forum-lid HC
Zelf gebruik ik 80 mm dan krijg je de pompkop er nog op een fatsoenlijke manier op.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid HC
RRon schreef:Fietsen?altijd schreef:80
Neem aan dat dat een antwoord op mijn vraag is. Balen want bij Mantel gaan de binnenbanden dan niet verder dan 25 mm en ik wilde met 28 mm gaan rijden!
Wat bedoel je nu?
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Thanks, deze optie overweeg ik nu ook!Lennart95 schreef:42mm met 40mm ventielverlengerRRon schreef:Misschien een vreemde vraag maar welke ventiel lengte gebruik je voor die 50mm hoge velgen?
De door mij bestelde velgen zouden 25mm breed zijn aan buitenzijde, daar moeten dan toch gewoon 28mm bandjes op kunnen, of zou het optisch mooier/beter zijn om toch met 25mm te gaan rijden?
Prachtige fiets, stuur vind ik minder.
Ventielverlenger sowieso bij je steken, altijd handig als je met hoge wielen rijdt.
Ventielverlenger sowieso bij je steken, altijd handig als je met hoge wielen rijdt.
25 mm carbon zal 17 mm inwendig zijn.RRon schreef: De door mij bestelde velgen zouden 25mm breed zijn aan buitenzijde, daar moeten dan toch gewoon 28mm bandjes op kunnen, of zou het optisch mooier/beter zijn om toch met 25mm te gaan rijden?
25 mm banden passen daar prima op, 28 mm ook, maar dan wordt het minder aerodynamisch.
Wat wil je bereiken met 28 mm banden?
Los van het feit dat die in veel raceframes uberhaupt niet bruikbaar zijn.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig