Garmin Edge 1000
Eventueel eerst het gedownloade bestand hernoemen vooraleer je het op de Garmin zet, zou kunnen dat het een identieke naam heeft als een van je andere kaartbestanden.
Kwestie van zeker te spelen dat er geen andere op de Garmin overschreven worden.
Toch maar eens contact opgenomen met Roseversand, met de vraag of er al nieuws is/was over mijn Edge 1000.
Zie hier het antwoord :
Garmin had a software conversion at the end of June / beginning of July.
They has now informed us that the standard processing time of approx. 2-3 weeks cannot be met due to the high number of returns. We expect that the processing time is currently around 7-8 weeks.
Zie hier het antwoord :
Garmin had a software conversion at the end of June / beginning of July.
They has now informed us that the standard processing time of approx. 2-3 weeks cannot be met due to the high number of returns. We expect that the processing time is currently around 7-8 weeks.
Je kant 2 velden onderin zetten bij het hoogte profiel.
Deze kan je dan zelf invullen.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
op de edge zelf heb ik dat ook maar ik bedoel in connect om later terug te zien.Moet ik een andere kaart naast ofm activeren?
Laatst gewijzigd door Gera op 10 aug 2017 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Weet iemand toevallig hoe de surprise me route werkt van de edge 1000 . Het gaat mij er dan om of de route word berekend i.s.m. de door mij enabled kaart op dat ogenblik . Ik heb er verschillende kaarten opstaan de standaard garmin cycle kaart die erop staat bij levering , ofm , garmin topo benelux en de routeyou racefietskaart afhankelijk van het profiel staat er andere kaart aan.
1 vd "oortjes" van mijn 1000 is licht gescheurd.
Valt dit nog onder de 24mnd garantie te claimen? Nog een paar maanden tot de garantie verloopt. Garmin is uiteraard goed in gebruik maar wel normaal en met zorg.
Iemand ook een emailadres? Op het standaard invulformulier wordt niet op gereageerd (2x geprobeerd). Daar krijg ik overigens wel een emailbevestiging van afkomstig van Garmin@inside.garmin.com
Valt dit nog onder de 24mnd garantie te claimen? Nog een paar maanden tot de garantie verloopt. Garmin is uiteraard goed in gebruik maar wel normaal en met zorg.
Iemand ook een emailadres? Op het standaard invulformulier wordt niet op gereageerd (2x geprobeerd). Daar krijg ik overigens wel een emailbevestiging van afkomstig van Garmin@inside.garmin.com
Startscherm-waarheen-rondreis plannen-aantal kilometers invoeren en klaar.kooijtje2 schreef: ↑10 aug 2017 16:45 Weet iemand toevallig hoe de surprise me route werkt van de edge 1000 . Het gaat mij er dan om of de route word berekend i.s.m. de door mij enabled kaart op dat ogenblik . Ik heb er verschillende kaarten opstaan de standaard garmin cycle kaart die erop staat bij levering , ofm , garmin topo benelux en de routeyou racefietskaart afhankelijk van het profiel staat er andere kaart aan.
1x gedaan kwam op een zandpad terecht in italie.Verder nog niet geprobeerd.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.