1: Nee je hoeft niet perse wifi te hebben. Normaal gesproken kan je ook via bluetooth een route inladen.Gerwin89 schreef: ↑06 aug 2019 08:57 Ik ben een paar dagen in duitsland wezen fietsen.
Ik had thuis 2 routes ingeladen maar toen wou ik er daar nog 1 inladen, had hem gedownload op mijn telefoon en dacht dat ik deze via Bluetooth ook kon versturen maar dat gaat dus niet??
Je moet perse Wi-Fi hebben ?
Bij de laatste route weken we een klein beetje af van de route omdat we even op het terras gingen zitten , alleen toen we terug fietsen naar de route was het broodkruimelspoor weg en stonden en dikke strepen op t scherm, waar we gefietst hadden. De route opnieuw ingeladen maar het broodkruimelspoor kwam niet meer. Hoe kan dat?
En als ik halverwege de route begin, het spoor oppak en ik kom bij het begin van de route stopt die ook en moet ik hem weer opnieuw inladen, is dat normaal?
2: Je kruimelspoor is maar een aantal km lang. Het schuift telkens op. Als je te ver afwijkt krijg je een lijn te zien. Als je weer op de route komt duurt het een aantal seconden eer dat je weer een kruimelspoor te zien krijgt. Tenzij je de route beëindigd dan zie je jouw gereden route als zwarte lijn.
3: Ja nogal logisch. De bolt weet niet dat je halverwege pas gestart bent. Die ziet dat je op het eindpunt arriveert en denk dat je klaar bent.