Wielerseizoen 2023
Prachtige koers gezien op het BK, op een parcours waar je een massasprint verwacht wordt er een hele dag gestreden tot iedereen piepedood is. Twee tijdrijders gaan urenlang in de aanval, worden finaal gegrepen, en twee andere tijdrijders gaan er in twee trappen vandoor en sprinten af voor de trui. Heerlijk, met dank aan het nieuwe wielrennen.
Is er ergens een samenvatting van het NK te zien?
https://nos.nl/video/2480306-van-baarle ... n-der-poelraven14 schreef: ↑26 jun 2023 12:45 Prachtige koers gezien op het BK, op een parcours waar je een massasprint verwacht wordt er een hele dag gestreden tot iedereen piepedood is. Twee tijdrijders gaan urenlang in de aanval, worden finaal gegrepen, en twee andere tijdrijders gaan er in twee trappen vandoor en sprinten af voor de trui. Heerlijk, met dank aan het nieuwe wielrennen.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
Klein_Verzet schreef: ↑26 jun 2023 12:35Geen weldenkend mens pronkt met een rit die niemand wilde winnen, die 25km voor de finish de tijdsopname deed stoppen. Verschrikkelijk !"In de Ronde van Zwitserland heb ik een aantal mindere dagen, maar dan win ik toch nog een rit"
Is dat een grap of heeft hij dat echt gezegd?
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik mag hopen dat dat geen quote is die op beeld staat....
Less is bore
marsman schreef: ↑26 jun 2023 12:48https://nos.nl/video/2480306-van-baarle ... n-der-poelraven14 schreef: ↑26 jun 2023 12:45 Prachtige koers gezien op het BK, op een parcours waar je een massasprint verwacht wordt er een hele dag gestreden tot iedereen piepedood is. Twee tijdrijders gaan urenlang in de aanval, worden finaal gegrepen, en twee andere tijdrijders gaan er in twee trappen vandoor en sprinten af voor de trui. Heerlijk, met dank aan het nieuwe wielrennen.
Misschien niet op beeld, wel in dit artikel: https://www.wielerflits.nl/nieuws/remco ... e-blijven/. In de video hoor ik het hem in ieder geval niet zeggen.
Time is (almost) on my site
Wel makkelijk om iemand af te schieten als je niet de hele zin en de context van deze uitspraak erbij pakt.Klein_Verzet schreef: ↑26 jun 2023 12:35Geen weldenkend mens pronkt met een rit die niemand wilde winnen, die 25km voor de finish de tijdsopname deed stoppen. Verschrikkelijk !"In de Ronde van Zwitserland heb ik een aantal mindere dagen, maar dan win ik toch nog een rit"
Er is helemaal niets mis met deze uitspraak.
Hij heef het gewoon over zijn vorm het het groeiproces waarin hij zit.
Dit geeft maar weer eens aan hoe makkelijk stemmingmakerij is op dit forum.
Over dat groeiproces noemt hij dus dat hij een rit wint als prestatie, terwijl hij die gewoon cadeau krijgt omdat niemand anders hem wil winnen. Ik vind dat ook in deze context een ziekelijke gedachtengang.
Wees hij dan ook naar de hemel om Mäder te bedanken dat hij zich heeft opgeofferd voor deze blijkbaar zeer belangrijke mijlpaal op het palmares van Remco?
Wees hij dan ook naar de hemel om Mäder te bedanken dat hij zich heeft opgeofferd voor deze blijkbaar zeer belangrijke mijlpaal op het palmares van Remco?
Campagnolo Ultra Dork
Krijgen we een BK met 1 van de topfavorieten die koers maakt in het middenrif en een spannend slot en dan gaan we mierenneuken over wat er in de interviews gezegd wordt achteraf. Want ja, als Evenepoel iets zegt dan is het altijd exact bedoeld op de manier dat je het het allerslechtst kan bedoelen.
Een nationaal kampioenschap azijnpissen, dat is wat we nodig hebben.
Een nationaal kampioenschap azijnpissen, dat is wat we nodig hebben.
Ik kopieer even letterlijk van wielerflits:
"Evenepoel ziet ook nog een andere evolutie: “In de Ronde van Zwitserland heb ik een aantal mindere dagen, maar dan win ik toch nog een rit, word ik drie keer tweede en word ik derde in het algemeen klassement. Daaraan zie je wel dat ik een veel betere renner ben geworden dan een tijd geleden. Maar natuurlijk wordt er van mij altijd iets meer verwacht.”"
Daar staat toch nergens dat hij dat als een prestatie ziet? Hij noemt het in een lijstje van zaken om aan te tonen dat hoogvorm geen vereiste is om vooraan mee te doen. Net doordat hij ook die podiumplaatsen erbij noemt, is het toch wel duidelijk dat die ritzege niet hét grote moment van zijn Ronde van Zwitserland was voor hem?
Als ik er iets van moet vinden, dan vind ik het vooral zelfingenomen "kijk mij eens, zelfs met slechte benen strijd ik mee om de overwinning".
"Evenepoel ziet ook nog een andere evolutie: “In de Ronde van Zwitserland heb ik een aantal mindere dagen, maar dan win ik toch nog een rit, word ik drie keer tweede en word ik derde in het algemeen klassement. Daaraan zie je wel dat ik een veel betere renner ben geworden dan een tijd geleden. Maar natuurlijk wordt er van mij altijd iets meer verwacht.”"
Daar staat toch nergens dat hij dat als een prestatie ziet? Hij noemt het in een lijstje van zaken om aan te tonen dat hoogvorm geen vereiste is om vooraan mee te doen. Net doordat hij ook die podiumplaatsen erbij noemt, is het toch wel duidelijk dat die ritzege niet hét grote moment van zijn Ronde van Zwitserland was voor hem?
Als ik er iets van moet vinden, dan vind ik het vooral zelfingenomen "kijk mij eens, zelfs met slechte benen strijd ik mee om de overwinning".