Uh pardonStuntman Mike schreef:Goeiemorgen zeg, hou nou toch eens op met dan ongefundeerd geroeptoeter!!!GoldenRatio schreef:Die fiets lijkt mij 1 a 2 maten te klein eerlijk gezegd.
Het lijkt hier wel een trend (zie de Caad 10 uit het Cannondale topic) iedereen die trots zijn nieuwe fiets showd zijn gevoel te veranderen in een deceptie.
Vanaf een fototje bepalen of de maat wel of niet goed is zonder iemand zijn complete gegevens te hebben....
Volgens mij roeptoeter jezelf maar wat.
Iedereen die z'n nieuwe fiets toont zou de grond ingeboord worden?
Doe eens ff normaal man!
Ik zie hier een frame wat een redelijk klein maatje is (zie je aan het balhoofd oa)
De fiets heeft het zadel hoog en er zitten aardig wat spacers onder.
Dat geeft mij de indicatie dat het mij LIJKT dat de fiets wat aan de kleine kant is.
Ik heb niet geschreven dat de fiets te klein is maar dat dat mijn indruk is.
Het is overigens verder meer een trend om een kleine fiets te kopen omdat mensen denken dat het zadel ergens hoog boven de fiets moet uittorenen omdat sommige profs ook zo rijden. Gekopieerd gedrag noemen ze dat. (profs doen dat met een reden die de gemiddelde wielertoerist niet heeft) Dit maakt dat mijn bijdrage helemaal niet ongefundeerd is maar juist op feiten is gebaseerd.
Helemaal idioot is dat als ik iets zie waar ik twijfels over heb ik het van jou niet zou mogen benoemen omdat ik dan de koper in zijn plezier verstoor.
Ook zo'n bijdrage dat als je gewend bent je spacers kunt wegdoen.
Ik kan me goed voorstellen dat iemand op een nieuwe fiets in eerste instantie nog extra spacers laat zitten. Echter als je al een fiets hebt gehad dan stel je de hoogte af op de oude situatie. Verder heeft het aantal spacers natuurlijk helemaal niets met "gewenning" te maken.
Om er zomaar zonder indicatie van uit te gaan dat er spacers worden tussen uit gehaald als de fiets "gewend" is, is natuurlijk ook gewoon uit de lucht gegrepen. De praktijk laat nl vaak het tegenovergestelde zien.
Ik hoop voor de eigenaar dat de fiets perfect past maar ik vind het absurd dat er mensen over vallen als je je twijfels uitspreekt. Dat past dan echter wel weer goed bij de rest van het niveau van dit hele forum.