Daar heb je inderdaad wel een punt.
Blijf ik het toch "vreemd" vinden dat ze op hun forum een jaar terug het toevoegen van een bepaalde functie in de ijskast zetten, het inmiddels afserveren, maar het nog steeds in hun tekst en uitleg als "soon to be added" voor premium volk laten staan. Schepte (bij mij iig) een beetje valse verwachtingen
(zover als oplichting wil ik hier zeker niet gaan
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
)
Aanvulling;
wat mij hier eigenlijk het meest stoort, is dat men een verzoek van de betalende achterban simpelweg negeert (wat niet een op zichzelf staand dingetje is). Tegelijkertijd zie je op allerlei plaatsen nieuwe functies voor sharing en social gedoe gepromoot worden.
Als je de "voordelen" van een premium account op de site opzoekt, dan schept het de verwachting dat er allerlei extra sportieve functies aan de premium kant zitten, wat in praktijk een beetje tegenvalt.
Tegelijkertijd zie je dus dat de focus qua ontwikkelingen vooral op de sociale kant ligt.
Dan krijg ik het gevoel dat ik met een lokkertje over de streep getrokken ben, maar dat Strava verder eigenlijk niet zo druk is met datgene wat ze hun Premium klanten beloven. Tuurlijk kan ik het ieder moment opzeggen, maar ach, het is maar 5 euro nogwat per maand, en dat aspect heeft men bij Strava volgens mij goed door
(ik zie trouwens wel veel mensen die een jaar ineens betalen, en er na dat jaar geen vervolg aan geven)